ارتباط مستقیم با 30457 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
IELTS-TUTOR
تدریس خصوصی استاد شاسواری
beikmohammadlou
تدریس آیلتس بهرامی
تدریس ریاضی رجبی
آموزشگاه راه ذکریا
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
تدریس خصوصی بهمن آبادی
آموزشگاه
تدریس خصوصی ایران مدرس
ایران مدرس اخبار اخبار کنکور اعلام رشته های جدید برای تکمیل ظرفیت کنکور 92/ پذیرش بر اساس سوابق تحصیلی (2 دی 92)

اعلام رشته های جدید برای تکمیل ظرفیت کنکور 92/ پذیرش بر اساس سوابق تحصیلی (2 دی 92)

با اضافه شدن برخی رشته های جدید و حذف چند رشته، اصلاحات دفترچه راهنماي ثبت‌نام و انتخاب براي پذيرش دانشجو صرفاً بر اساس سوابق تحصيلي در دانشگاه پيام نور و مؤسسات آموزش عالي غيردولتي ـ غيرانتفاعي در مرحله تكميل ظرفيت کنکور سراسری 92 اعلام شد.




به گزارش خبرنگار مهر، بر اساس این اصلاحات حدود 30 رشته جدید به مجموعه رشته - محل هایی که پیش از این اعلام شده است، اضافه شده و تعدادی از رشته ها نیز حذف و برخی از موارد برخی از رشته - محل ها اصلاح شده است.

متقاضيان واجد شرایط می توانند بر اساس ضوابط و شرايط مندرج در دفترچه راهنماي انتخاب رشته و همچنين اصلاحات اعمال شده نسبت به ثبت كد‌ محل‌هاي مورد نظر در برگه انتخاب رشته اقدام کنند.

داوطلباني كه در آزمون سراسري سال 92 ثبت‌نام کرده (اعم از اينكه در جلسه آزمون حاضر بوده و يا نبوده‌اند) و همچنين متقاضياني كه در آزمون فوق ثبت‌نام نکرده اند می توانند در این مرحله تکمیل ظرفیت شرکت کنند.

داوطلبان تا پنجشنبه پنجم دی ماه 92 فرصت دارند با مراجعه به سايت اينترنتي اين سازمان به نشاني: www.sanjesh.org و پرداخت مبلغ 35,000 ريال از طريق سيستم پرداخت الكترونيكي، نسبت به ثبت‌نام و تكميل فرم انتخاب رشته (حداكثر 50 كدرشته) به روش اينترنتي، اقدام کنند.

در گروه آزمايشي علوم رياضي و فني داوطلبان متقاضی رشته علوم و مهندسی آب در کلیه مراکز و واحدهای دانشگاه پیام نور توجه داشته باشند که این رشته دارای 13 خوشه مختلف است و به دلیل عدم امکان ارائه همه خوشه های مذکور در یک مرکز یا واحد، تعیین خوشه های آموزشی فعال در مراکز و واحدها، منحصرا توسط دانشگاه پیام نور صورت می پذیرد.

21 رشته محل در رشته‌هاي تحصيلي گروه آزمايشي علوم رياضي و فني اصلاح شده است. 19 رشته از دفترچه گروه آزمايشي علوم رياضي و فني حذف شده و 19 رشته دیگر به عنوان رشته‌هاي جديد گروه آزمايشي علوم رياضي و فني، علاوه بر رشته‌هاي مندرج در دفترچه اضافه شده است.

در گروه آزمايشي علوم تجربي 15 رشته اصلاح شده، 10 رشته حذف شده و 17 رشته‌ جديد علاوه بر رشته‌هاي مندرج در دفترچه اضافه شده است.

در گروه آزمايشي علوم انسانی نیز 10 رشته دچار اصلاح شده، 5 رشته از دفترچه گروه آزمايشي علوم انسانی حذف شده و 21 رشته نیز به مجموع رشته‌هاي جديد گروه آزمايشي علوم انسانی، علاوه بر رشته‌هاي مندرج در دفترچه اضافه شده است.

در گروه آزمايشي زبان های خارجی نیز 8 رشته‌ جديد علاوه بر رشته‌هاي مندرج در دفترچه اضافه شد.

آمار بازدید: 1411 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image