ارتباط مستقیم با 30629 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
IELTS-TUTOR
تدریس خصوصی استاد شاسواری
تدریس ریاضی رجبی
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
آموزشگاه
آموزشگاه راه ذکریا
تدریس آیلتس بهرامی
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
تدریس خصوصی بهمن آبادی
beikmohammadlou
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
ایران مدرس اخبار اخبار دانشگاه خارجی آموزش مجازی دایناسورشناسی در دانشگاه کانادایی (9 مرداد 92)

آموزش مجازی دایناسورشناسی در دانشگاه کانادایی (9 مرداد 92)

دانشجویان طرفدار دایناسورها از پاییز امسال در شهر «ادمونتون» کانادا شاهد ارائه رشته «دیرینه‌شناسی دایناسورها» از سوی دانشگاه آلبرتا خواهند بود.




به گزارش سرویس «دانشگاهی» خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، این دوره آموزشی مجازی که به دیرینه‌شناسی دایناسورها می‌پردازد «داینا 101» نام دارد و تدریس آن از ماه سپتامبر سال جاری میلادی (2013) آغاز خواهد شد. تاکنون بیش از 900 داوطلب در این رشته ثبت‌نام کرده‌اند.



در این دوره آموزشی برای دانشجویان یک بررسی جامع از دایناسورهای غیربالدار که در دوره «مزوزوئیک» یا «میانه‌زیستی» زمین‌شناسی یعنی حدود 250 الی 65 میلیون سال قبل بر روی زمین زندگی می‌کردند، ارائه می‌شود.



این دوره آموزشی موضوعاتی نظیر چگونگی زندگی، تغذیه،‌ مبارزه و شرایط زندگی و رفتاری دایناسورها و همچنین منشا و انقراض آنها را شامل می‌شود.



به گزارش ایسنا به نقل از مجله ادمونتون، دروس این رشته با استفاده از تصاویر ویدئویی شامل فسیل‌های مجازی سه بعدی و یک ابزار تاریخی که نشان می‌دهد هر یک از گونه‌ها در چه دوره تاریخی بر روی زمین زندگی می‌کرده‌اند، تدریس می‌شوند. این دروس همچنین شامل تصاویر ویدیویی کوتاه از موزه‌ها، آزمایشگاه‌های فسیل‌ها و مناطق حفاری هستند.

کلمات کلیدی: آموزش مجازی دایناسورشناسی، آموزش مجازی، دایناسورشناسی، دانشگاه کانادایی، دانشجویان طرفدار دایناسورها، دایناسور، دیرینه‌شناسی دایناسورها، رشته تحصیلی دیرینه‌شناسی دایناسورها، دانشگاه آلبرتا، دانشگاههای کانادا، تحصیل در دانشگاههای کانادا

آمار بازدید: 354 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image