ارتباط مستقیم با 30614 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
تدریس خصوصی استاد شاسواری
IELTS-TUTOR
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
تدریس ریاضی رجبی
تدریس خصوصی بهمن آبادی
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
آموزشگاه
تدریس آیلتس بهرامی
آموزشگاه راه ذکریا
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
beikmohammadlou
ایران مدرس اخبار اخبار آموزش مجازی ناکامی دانشگاه آمریکایی در ارائه آموزش مجازی (31 تیر 92)

ناکامی دانشگاه آمریکایی در ارائه آموزش مجازی (31 تیر 92)

در ماه ژانویه سال جاری میلادی (2013) دانشگاه «سان‌خوزه» آمریکا با سر و صدای زیاد از راه‌اندازی کلاس‌های آموزش مجازی در این دانشگاه خبر داد اما تنها با گذشت شش ماه این کلاس‌ها به حالت تعلیق درآمدند.



به گزارش سرویس «دانشگاهی» خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، دلیل اصلی تعلیق کلاس‌های آموزش مجازی در دانشگاه سان‌خوزه، مردود شدن بیش از نیمی از دانشجویان این کلاس‌ها در آزمون نهایی عنوان شده است.


«سباستین ترون»،‌ مسئول راه‌اندازی این کلاس‌ها در مصاحبه با خبرگزاری آسوشیتدپرس گفت: میزان مردودی در این کلاس‌ها حدود 56 الی 76 درصد بوده و این عدم موفقیت آشکار، مسئولان آموزشی دانشگاه را نگران کرده است.


وی تاکید کرد:‌ اینکه چرا تعداد زیادی از دانشجویان در این امتحانات مردود شده‌اند به درستی مشخص نیست اما با این حال کارشناسان بر این باورند دانشجویانی که در این کلاس‌ها پذیرفته شده‌اند تجربه دانشگاهی اندکی داشته و در خلال این کلاس‌ها به صورت تمام وقت مشغول به کار بوده‌اند.


به گزارش ایسنا به نقل از پایگاه اینترنتی اسلیت،‌ با این حال مسئولان این دانشگاه امیدوارند که این کلاس‌های آموزش مجازی موسوم به «دوره Uadacity» با مطالعات بیشتر در آینده، دوباره راه‌اندازی شوند و این بار موفق‌تر عمل کنند.

کلمات کلیدی: سان‌خوزه، دانشگاه سان‌خوزه، آموزش مجازی در دانشگاه سان‌خوزه، دانشگاههای آمریکا، ارائه آموزش مجازی، ارائه آموزش مجازی در آمریکا، تحصیل در آمریکا، کلاس‌های آموزش مجازی، کلاس‌های آموزش مجازی در آمریکا

آمار بازدید: 457 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image