ارتباط مستقیم با 30619 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
IELTS-TUTOR
تدریس خصوصی استاد شاسواری
تدریس آیلتس بهرامی
آموزشگاه راه ذکریا
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
beikmohammadlou
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
تدریس خصوصی بهمن آبادی
تدریس ریاضی رجبی
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
آموزشگاه
ایران مدرس اخبار اخبار دانشگاه خارجی طرح عجیب میزهای غذاخوری در یک دانشگاه ژاپنی (8 مرداد 92)

طرح عجیب میزهای غذاخوری در یک دانشگاه ژاپنی (8 مرداد 92)

مسئولان یکی از دانشگاه‌های معروف ژاپن طرح عجیبی را برای میزهای غذاخوری در سلف این دانشگاه ارائه کردند.




به گزارش سرویس «دانشگاهی» خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، بر اساس طرح جدید و به منظور راحتی بیشتر دانشجویان از این پس در سلف دانشگاه «کیوتو» از میزهای غذاخوری انفرادی استفاده می‌شود به طوری که دانشجویان در هنگام صرف غذا همدیگر را نبینند و در فضایی کاملا جدا از هم و تنها غذا بخورند.



این میزها به گونه‌ای طراحی شده‌اند که با یک دیواره‌ تفکیک‌کننده به ارتفاع حدود 50 سانتیمتر از هم جدا می‌شوند و افرادی که پشت آنها می‌نشینند بدون اینکه بتوانند دیگران را ببینند، غذا می‌خورند.



اواخر فصل بهار صندلی‌های تک نفره برای سالن غذاخوری دانشکده مهندسی این دانشگاه در نظر گرفته شدند و پس از آن نیز استفاده از میزهای غذا با دیواره‌های 50 سانتیمتری پیشنهاد شد.



به گزارش ایسنا به نقل از آساهی نیوز، یکی از دانشجویان این دانشگاه می‌گوید: در زمان‌هایی که وقت کافی برای غذا خوردن نداریم و نمی‌توان آداب اجتماعی را به دقت رعایت کرد، استفاده از این میزهای غذاخوری مناسب‌ترین گزینه است.

کلمات کلیدی: طرح عجیب میزهای غذاخوری، طرح عجیب، میزهای غذاخوری، میزهای غذاخوری در یک دانشگاه ژاپنی، دانشگاه ژاپنی، میزهای غذاخوری در سلف دانشگاه، سلف دانشگاه، سلف دانشگاه کیوتو، تحصیل در ژاپن، دانشگاههای ژاپن

آمار بازدید: 355 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image