ارتباط مستقیم با 30714 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
IELTS-TUTOR
تدریس خصوصی استاد شاسواری
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
آموزشگاه راه ذکریا
تدریس آیلتس بهرامی
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
آموزشگاه
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
تدریس خصوصی بهمن آبادی
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
تدریس ریاضی رجبی
beikmohammadlou
ایران مدرس اخبار اخبار تحقیق و پژوهش تمرکز پایان‌نامه‌های دانشگاه صنعتی قم بر حل مشکلات بخش صنعت (8 مرداد 92)

تمرکز پایان‌نامه‌های دانشگاه صنعتی قم بر حل مشکلات بخش صنعت (8 مرداد 92)

رییس دانشگاه صنعتی قم، گفت: در حال تهیه دستورالعملی برای حل مشکلات بخش صنعت از طریق پایان‌نامه‌های دانشجویان هستیم.




به گزارش سرویس دانشگاهی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، دکترسید محمدهادی مشکوة السادات، گفت: دانشگاه ما دانشگاه جوانی بوده و حدود چهار سال است که تاسیس شده است.



وی با اشاره به پذیرش دانشجوی کارشناسی ارشد از مهر ماه، اظهارکرد: دروسی دردانشگاه داریم که دانشجویان باید پروژه داشته باشند و درهمین راستا سعی شده است که با صنایع استان هماهنگ باشیم و برخی مشکلات صنعت را که در این حد در دانشگاه قابل انجام است بر طرف کنیم و امیدواریم که در آینده بتوانیم کارهای بیشتری انجام دهیم.



وی افزود: تفاهم‌نامه‌ای با شهرک‌های صنعتی استان منعقد شده است که در حال تهیه دستورالعملی هستیم تا بتوانیم مشکلات صنعتی را برای پایان نامه‌ها در نظر بگیریم تا هم پژوهش شود و هم پژوهشی کاربردی انجام شود.



رییس دانشگاه صنعتی قم افزود: اگر این روند پیش رود، در زمان کوتاهی علاوه بر اینکه مشکلات صنعتی را خوب هدایت می‌کنیم، می‌توانیم در آینده نخبه پروری را نیز افزایش دهیم.

کلمات کلیدی: پایان‌نامه‌های دانشگاه صنعتی قم، موضوع پایان‌نامه‌های دانشگاه صنعتی قم، پایان‌نامه‌های دانشگاه، دانشگاه صنعتی قم، اخبار دانشگاه صنعتی قم، خبرهای جدید دانشگاه صنعتی قم، حل مشکلات بخش صنعت از طریق پایان‌نامه‌های دانشجویان

آمار بازدید: 236 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image