ارتباط مستقیم با 30630 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
تدریس خصوصی استاد شاسواری
IELTS-TUTOR
beikmohammadlou
آموزشگاه راه ذکریا
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
تدریس آیلتس بهرامی
آموزشگاه
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
تدریس ریاضی رجبی
تدریس خصوصی بهمن آبادی
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
ایران مدرس اخبار اخبار تحقیق و پژوهش پایان‌نامه‌های دانشگاهی مطابق با نیاز استان‌ها نیست

پایان‌نامه‌های دانشگاهی مطابق با نیاز استان‌ها نیست

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی خرم‌آباد با بیان اینکه باید همه پایان‌نامه‌ها و طرح‌های تحقیقاتی دانشگاه‌ها در راستای توسعه و پیشرفت استان انجام شوند، گفت: عدم مطابقت پایان‌نامه‌ها با نیاز استان باید هر چه سریعتر از بین رود.



به گزارش خبرنگار«دانشگاهی» خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا) - منطقه لرستان، حجت‌الاسلام عبد‌الرضا جمال‎زاده در جلسه‌ پژوهشی استانداری لرستان، با بیان اینکه در استان امنیت کافی وجود دارد و سرمایه‌گذار می‌تواند به خوبی سرمایه‌گذاری کند، اظهار کرد: باید همه پایان‌نامه‌ها و طرح‌های تحقیقاتی در دانشگاه‌ها در راستای توسعه و پیشرفت استان سوق داده شوند و نیازسنجی جدید صورت گیرد.


وی به لزوم تشکیل شورای پژوهشی در استان اشاره کرد و افزود: دانشگاه‌ها باید عضو اصلی شورای پژوهشی در استان باشند و توجه خاص مادی و معنوی به پژوهشگران جوان یک امر ضروری است.


حجت‌الاسلام جمال‎زاده اضافه کرد: طرح‌های پژوهشی که در دستگاه‌های اجرایی و دانشگاه‌ها صورت می‌گیرد، می‌توانند کمک بسزایی در توسعه و رفع موانع استان داشته باشند، همه دانشگاه‌ها به خصوص دانشگاه آزاد خرم‌آباد آمادگی دارند در ارائه طرح‌های پژوهشی دستگاه‌ها را کمک کنند.


رئیس دانشگاه آزاد اسلامی خرم‌آباد خاطرنشان کرد: با توجه به مشکلاتی که در دانشگاه‌ها وجود دارد، باید از اعضای هیئت علمی دانشگاه‌ها استفاده شود و در زمینه پژوهش همایش‌های مشترکی با سازمان‌ها و دستگاه‌های اجرایی برگزار شود.

آمار بازدید: 213 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image