ارتباط مستقیم با 30721 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
تدریس خصوصی استاد شاسواری
IELTS-TUTOR
آموزشگاه راه ذکریا
آموزشگاه
تدریس خصوصی بهمن آبادی
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
تدریس آیلتس بهرامی
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
beikmohammadlou
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
تدریس ریاضی رجبی
ایران مدرس اخبار اخبار تحقیق و پژوهش ارائه روزانه 8 مقاله نانو در کشور و تکیه ایران بر سکوی 9 نانوفناوری جهان (2 آبان 91)

ارائه روزانه 8 مقاله نانو در کشور و تکیه ایران بر سکوی 9 نانوفناوری جهان (2 آبان 91)

ایران مدرس به نقل از خبرگزاری فارس: مدیر کارگروه توسعه نیروی انسانی ستاد فناوری نانوی معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری از ارائه روزانه هشت مقاله توسط متخصصان ایرانی در دانش نانو و تکیه ایران بر سکوی نهم نانوفناوری جهان خبر داد.


به گزارش خبرگزاری فارس از شرق استان تهران، سیدمهدی رضایت دوشنبه شب در دومین نشست شورای دانشگاه آزاد اسلامی منطقه 8 که با حضور رئیس منطقه هشت دانشگاه آزاد اسلامی، امام جمعه شهرهای پردیس، بومهن، رودهن و آبعلی، معاونان منطقه 8 دانشگاه آزاد اسلامی و اغلب رؤسای دانشگاه‏های آزاد اسلامی استان تهران به میزبانی رودهن برگزار شد، اظهار داشت: در جهان امروز، توسعه دانش نانو نشانه‏ای از اقتدار ملل در علوم نوین است.

وی ادامه داد: در حال حاضر نگاه دانش‏محور جوامع بشری در علوم نوین حول چهار محور نانوفناوری، بیوتکنولوژی، هوا و فضا و آی‌تی می‏چرخد.

رضایت اضافه کرد: وجود نانوفناوری در میان این علوم چهارگانه نوین بشری نشانه اهمیت ویژه آن در جهان امروز است.

مدیر کارگروه توسعه نیروی انسانی ستاد فناوری نانوی معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری افزود: اهمیت این دانش به حدی است که رهبر فرزانه انقلاب نیز در خصوص آن تأکیداتی داشته‏اند و همچنین ستادی در معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری در زمینه دانش نانو تشکیل شده است و در بیانی ساده، ایران به‏ موقع در این عرصه مهم وارد شد.

رضایت اضافه کرد: این ورود به ‏موقع رویدادی میمون همچون کسب رتبه نهم در تولید نانوفناوری را برای کشورمان به ارمغان آورده است.

مدیر کارگروه توسعه نیروی انسانی ستاد فناوری نانوی معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری با مقایسه‏ای بین شرایط امروز و وضع دیروز کشورمان در زمینه نانوفناوری خاطرنشان کرد: ایران در آغاز راه فعالیت در علوم نانوفناوری با تولید و ارائه تنها هشت مقاله در رتبه 60 جهان قرار داشت.

وی ادامه داد: اما امروز دانشمندان ایران اسلامی در عرصه دانش نانو با ارائه روزانه بیش از هشت مقاله علمی در رتبه‏بندی جهانی جایگاه نهم را به خود اختصاص داده‏اند.

کلمات کلیدی: مقاله نانو، نانو فناوری، رتبه علمی ایران در زمینه نانو، تعداد مقالات ارائه شده در ایران در زمینه نانو، نانو

آمار بازدید: 487 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image