ارتباط مستقیم با 30648 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
تدریس خصوصی استاد شاسواری
IELTS-TUTOR
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
تدریس آیلتس بهرامی
beikmohammadlou
تدریس ریاضی رجبی
تدریس خصوصی بهمن آبادی
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
آموزشگاه
آموزشگاه راه ذکریا
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
ایران مدرس اخبار سایر اخبار اختیار شورا در تفویض تصویب اساسنامه دانشگاه احمدی نژاد به 2 وزیر/ تأییدیه اساسنامه را دفتر وزیر اعلام می‌کند (8 مرداد 92)

اختیار شورا در تفویض تصویب اساسنامه دانشگاه احمدی نژاد به 2 وزیر/ تأییدیه اساسنامه را دفتر وزیر اعلام می‌کند (8 مرداد 92)

معاون آموزشی وزیرعلوم، تحقیقات و فناوری با اشاره به واگذاری تصویب اساس‌نامه دانشگاه احمدی نژاد به وزارت علوم و بهداشت گفت: تفویض اساس‌نامه از اختیارات شورای عالی انقلاب فرهنگی است و این شورا از نظر قانونی چنین حقی را دارد.


دکتر حسین نادری منش در گفتگو با خبرنگار مهر درباره تایید اساسنامه دانشگاه احمدی نژاد توسط وزارت علوم گفت: در متن مصوبه آمده است که این دانشگاه باید به تایید وزاری علوم، تحقیقات و فناوری و بهداشت، درمان و آموزش پزشکی برسد نه شورای گسترش وزارت علوم و اینکه به تایید می رسد یا خیر را باید دفتر وزیر اعلام کند نه دفتر گسترش وزارت علوم.

وی ادامه داد: شورای عالی انقلاب فرهنگی می تواند اساسنامه هایی خاصی را مصوب کند، اساسنامه غیر انتفاعیها به شورای گسترش ارایه می شود تا مصوب شود.

معاون آموزشی وزارت علوم افزود: حال ممکن است شورای عالی انقلاب فرهنگی یک اساسنامه را تفویض کند و به عنوان مثال بگوید، اساسنامه را که دو وزیر و یک کمیته خاصی تصویب کند، مصوبه شورای عالی انقلاب فرهنگی است این از اختیارات شوارا است و این حق را دارد که این کار را انجام دهد.

به گزارش مهر، شورای عالی انقلاب فرهنگی متن مصوبه تأسیس و استقرار دانشگاه بین‌المللی احمدی‌نژاد در تهران را منتشر کرد. در این مصوبه آمده است، اساسنامه این دانشگاه به تایید وزاری علوم، تحقیقات و فناوری و بهداشت، درمان و آموزش پزشکی می‌رسد و استقرار مرکز و واحد آن در تهران بلامانع است.

کلمات کلیدی: تصویب اساسنامه دانشگاه احمدی نژاد، دانشگاه احمدی نژاد، اخبار جدید دانشگاه احمدی نژاد، حواشی تاسیس دانشگاه احمدی نژاد، واگذاری تصویب اساس‌نامه دانشگاه احمدی نژاد به وزارت علوم و بهداشت، اخبار داغ دانشگاه احمدی نژاد، احمدی نژاد

آمار بازدید: 207 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image