ارتباط مستقیم با 30714 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
IELTS-TUTOR
تدریس خصوصی استاد شاسواری
آموزشگاه
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
تدریس آیلتس بهرامی
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
آموزشگاه راه ذکریا
تدریس ریاضی رجبی
beikmohammadlou
تدریس خصوصی بهمن آبادی
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
ایران مدرس اخبار اخبار دانشگاه پیام نور چهار روش جدید پرداخت شهریه دانشجویان پیام‌نور و صدور کارت اعتباری برای دانشجویان (8 مرداد 92)

چهار روش جدید پرداخت شهریه دانشجویان پیام‌نور و صدور کارت اعتباری برای دانشجویان (8 مرداد 92)

معاون مالی و اداری دانشگاه پیام‌نور گفت: از این پس با صدور کارت‌های اعتباری برای دانشجویان این دانشگاه، پرداخت شهریه از طریق درگاه‌های اینترنتی، ATM ، تلفن بانک و دستگاه‌های POS مستقر در دانشگاه انجام می‌شود.


فرشاد ابراهیم‌پور معاون مالی و اداری دانشگاه پیام‌نور در گفت‌وگو با خبرنگار گروه دانشگاه خبرگزاری فارس گفت: تا به امروز دانشجویان دانشگاه پیام‌نور در سراسر کشور برای پرداخت شهریه در تمام مقاطع ناچار به پرداخت دستی شهریه در شعب بانک صادرات بودند.

وی افزود: در پرداخت‌های دستی، فایل مبالغ پرداخت شده بعد از 48 تا 72 ساعت از بانک به دانشگاه می‌رسید و سیستم سامانه‌ای گلستان دانشگاه پیام‌نور آن را اعمال می‌کرد.

معاون مالی و اداری دانشگاه پیام‌نور در ادامه تاکید کرد: با توجه به اینکه این فرآیند مشکلات زیادی برای دانشگاه و دانشجویان ایجاد می‌کرد، با هماهنگی که با بانک عامل دانشگاه پیام نور یعنی بانک صادرات انجام دادیم، قرار بر این شد که با صدور کارت‌های اعتباری برای دانشجویان دانشگاه پیام نور، پرداخت شهریه از چهار روش نوین از جمله پرداخت از طریق درگاه‌های اینترنتی، ATM ،تلفن بانک و دستگاه‌های POS مستقر در دانشگاه انجام شود و شهریه همان موقع به حساب دانشگاه واریز و سامانه گلستان آن را اعمال ‌کند.

ابراهیم‌پور همچنین خاطرنشان کرد: البته ما همچنان پرداخت دستی را حفظ کردیم اما این نوع پرداخت را نیز به شیوه‌های نوین انجام خواهیم داد.

کلمات کلیدی: پرداخت شهریه دانشجویان پیام‌نور، چگونگی پرداخت شهریه دانشجویان پیام‌نور، روشهای جدید پرداخت شهریه دانشجویان پیام‌نور، شهریه دانشجویان پیام‌نور، صدور کارت‌های اعتباری برای دانشجویان پیام نور، سیستم سامانه‌ای گلستان دانشگاه پیام‌نور

آمار بازدید: 330 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image