ارتباط مستقیم با 30457 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
تدریس خصوصی استاد شاسواری
IELTS-TUTOR
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
تدریس خصوصی بهمن آبادی
تدریس آیلتس بهرامی
beikmohammadlou
آموزشگاه راه ذکریا
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
تدریس خصوصی ایران مدرس
آموزشگاه
تدریس ریاضی رجبی
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
ایران مدرس اخبار اخبار دانشگاه پیام نور نرخ افزایش شهریه دانشجویان پیام‌نور اعلام شد

نرخ افزایش شهریه دانشجویان پیام‌نور اعلام شد

رییس دانشگاه پیام نور حداکثر افزایش شهریه دانشجویان این دانشگاه را 25 درصد اعلام کرد.


دکتر ابوالفضل فراهانی در گفت‌وگو با خبرنگار«دانشگاهی» خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، در مورد شهریه این دانشگاه اظهارکرد: دانشگاه پیام‌نور به لحاظ استانداردها و حفظ کیفیت آموزشی برنامه‌ریزی می‌کند تا وابستگی خود را به بودجه‌های دولتی کم کند. درعین حال مکانیزم‌هایی را اتخاذ می‌کند که آموزش اقتصادی‌تری داشته باشد، زیرا اکثر مخاطبان این دانشگاه، شاغلان و افراد مقیم در مناطق کمتر برخوردار هستند.

رییس دانشگاه پیام نور با تاکید بر اینکه افزایش شهریه این دانشگاه کمتر از 25 درصد است، در مورد ظرفیت و نوع پذیرش دانشگاه، گفت: ظرفیت و نوع پذیرش دانشگاه پیام نور را اساسنامه تعیین می‌کند.

فراهانی افزود: 70 درصد اساتید دوره دکتری پیام نور استاد تمام یا استادیار هستند و 30 درصد بقیه استادیاری هستند که از سابقه علمی بالایی برخوردارند یا در پایه دانشیاری هستند.

وی در مورد دوره دکتری دانشگاه پیام نور اظهارکرد: در حال حاضر هیچ مرکزی در دانشگاه پیام نور نیست که جمعیت کلاس‌های دوره دکتری آن بیش از 7 دانشجو باشد. درحالی که اطلاعات اکثریت جامعه درمورد دوره‌های دکتری دانشگاه، خلاف این موضوع است.

رییس دانشگاه پیام نور با تاکید بر اینکه در اکثر دانشگاه‌ها ارائه یک مقاله برای دفاع از پایان‌نامه کفایت می‌کند، افزود: اما دانشگاه پیام نور اعلام کرده است که در بسیاری از رشته‌ها ارائه دو مقاله یعنی دو برابر حد نصاب لازم است.

انتهای پیام

آمار بازدید: 277 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image