ارتباط مستقیم با 30714 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
تدریس خصوصی استاد شاسواری
IELTS-TUTOR
تدریس ریاضی رجبی
تدریس خصوصی بهمن آبادی
آموزشگاه
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
beikmohammadlou
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
آموزشگاه راه ذکریا
تدریس آیلتس بهرامی
ایران مدرس اخبار اخبار علوم پزشکی درخواست رییس دانشگاه علوم پزشکی تهران از دولت یازدهم (8 مرداد 92)

درخواست رییس دانشگاه علوم پزشکی تهران از دولت یازدهم (8 مرداد 92)

رییس دانشگاه علوم پزشکی تهران گفت: انتظار ما از وزیر بهداشت دولت جدید این است که به نظام سلامت و آنچه که لازمه بهبود سلامت است توجه کند، که در راس این اولویت ها تخصیص اعتباراتی قرار دارد که مجلس تصویب کرده درصدی از یارانه ها را در اختیار وزارت بهداشت قرار دهند.


دکتر محمد رضا منصوری در گفت و گو با خبرنگار دانشگاهی ایسنا منطقه دانشگاه علوم پزشکی تهران اختصاص بودجه کافی در بخش پژوهش سلامت را بسیار ضروری دانست و گفت: انجام هر نوع تحقیق و ساخت داروهای های تک نیازمند اعتبار است و اگر اعتبار کافی نباشد رشد قابل توجهی نخواهیم داشت، انتظار داریم وزیر بهداشت دولت جدید، تخصیص اعتبارات کافی در این حوزه را در اولویت های کارخود قرار دهد.

وی تصریح کرد: علیرغم افزایش چشمگیر قمیت مواد و تجهیزات پزشکی اما به میزان اعتبارات افزوده نشده است و با این میزان اعتبار و افزایش قیمت مواد و تجهیزات افول در روند تحقیقات خواهیم داشت.

دکتر منصوری در پایان اظهار کرد: دانشگاه علوم پزشکی تهران رشد چشمگیری داشته است و اگر اعتبارات لازم در دسترس باشد می تواند رشد صعودی خود را ادامه دهد.

کلمات کلیدی: دانشگاه علوم پزشکی تهران، اخبار جدید دانشگاه علوم پزشکی تهران، دانشگاه علوم پزشکی، علوم پزشکی، تجهیزات پزشکی، افزایش چشمگیر قمیت مواد و تجهیزات پزشکی، پزشکی

آمار بازدید: 389 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image