ارتباط مستقیم با 30630 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
IELTS-TUTOR
تدریس خصوصی استاد شاسواری
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
آموزشگاه
تدریس خصوصی بهمن آبادی
آموزشگاه راه ذکریا
تدریس آیلتس بهرامی
تدریس ریاضی رجبی
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
beikmohammadlou
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
ایران مدرس اخبار اخبار دانشگاه میزان اندک تسهیلات رفاهی برای دانشجویان پزشکی با وجود تورم

میزان اندک تسهیلات رفاهی برای دانشجویان پزشکی با وجود تورم

مراسم تکریم و معارفه رؤسای پیشین و جدید صندوق رفاه دانشجویان وزارت بهداشت با حضور دکتر محمدحسین آیتی معاون دانشجویی و فرهنگی این وزارتخانه و جمعی از مدیران معاونت ها و سازمان های تابعه وزارت بهداشت و دانشگاه ها برگزار شد. به گزارش خبرگزاری مهر، این مراسم که روز گذشته در محل صندوق رفاه دانشجویان وزارت بهداشت برگزار شد، دکتر فرهاد جعفری رئیس پیشین صندوق رفاه دانشجویان اهم اقدامات انجام شده طی سالهای مسئولیت در صندوق رفاه را ذکر کرد.


در ادامه دکتر مجید مشکینی رئیس جدید صندوق رفاه دانشجویان با اشاره به تاریخچه صندوق رفاه اظهار داشت: از ابتدای تاسیس صندوق رفاه وزارت بهداشت تاکنون حدود 2 میلیون وام تسهیلات با مبلغ بیش از 320 میلیارد تومان به دانشجویان علوم پزشکی اعطاء شده که این مبالغ از محل اعتبارات عمومی و درآمدهای اختصاصی تامین شده است.

مشکینی افزود: تا رسیدن به نقطه مطلوب راه زیادی مانده است و با توجه به قانون صندوق رفاه دانشجویان، صندوق باید با انجام فعالیت های سرمایه گذاری به استقلال مالی برای پرداخت تسهیلات برسد. از این رو صندوق دارای دورکن است که رکن اول ارائه تسهیلات و وصول مطالبات و رکن دوم بخش سرمایه گذاری است که اگر خواهان تحول هستیم باید در قسمت سرمایه گذاری فعالیت کنیم.

وی خاطرنشان کرد: مبالغ تسهیلات اعطایی به دانشجویان با در نظر گرفتن نرخ تورم و افزایش تعداد دانشجویان کم است و باید با تلاش همکاران به سمت توسعه مطلوب حرکت کنیم.

رئیس جدید صندوق رفاه دانشجویان وزارت بهداشت با اشاره به به نامگذاری سال 93 به نام سال اقتصاد و فرهنگ، یادآور شد: ما باید با عزم و مدیریت جهادی به دنبال زمینه هایی که باعث افزایش جذب اعتبارات به صندوق و ارائه بهتر تسهیلات شود، هستیم .

آمار بازدید: 228 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image