ارتباط مستقیم با 30714 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
IELTS-TUTOR
تدریس خصوصی استاد شاسواری
تدریس ریاضی رجبی
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
آموزشگاه راه ذکریا
beikmohammadlou
آموزشگاه
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
تدریس آیلتس بهرامی
تدریس خصوصی بهمن آبادی
ایران مدرس اخبار اخبار دانشگاه لزوم برنامه ریزی برای اوقات فراغت دانشجویان در خوابگاه‌ها (22 آبان 91)

لزوم برنامه ریزی برای اوقات فراغت دانشجویان در خوابگاه‌ها (22 آبان 91)

رییس دانشگاه بوعلی سینا همدان گفت: دانشگاه‌ها باید انسان‌های متخصص و متعهد تحویل جامعه دهند تا بتوانند در جامعه اسلامی ایفای نقش کنند.



به گزارش خبرنگار دانشگاهی خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)منطقه همدان، دکتر محمدعلی زلفی گل در حاشیه نشست مشترک رؤسا و معاونین فرهنگی و دانشجویی با مسؤولان دفاتر نهاد مقام معظم رهبری در دانشگاههای استان همدان افزود: امروزه متاسفانه در دانشگاه‌ها بیشتر به مسائل آموزشی توجه می‌شود در صورتی که باید به مسائل فرهنگی اهمیت ویژه‌ای داده شود.


وی بیان کرد: عمل و ایمان، دو بال برای پرواز دانشجویان محسوب می‌شود که متاسفانه به مقوله ایمانی و فرهنگی نگاه کمتری شده است.


دکتر زلفی گل تصریح کرد: مهمترین دغدغه ما پرورش دانشجویان متخصص و متعهدی است که از لحاظ علمی سرآمد و از لحاظ معنوی، زبانزد باشند.


وی عنوان کرد: ما باید در دانشگاه‌ها برای جغرافیای اوقات فراغت دانشجویان در خوابگاه‌ها، مکانهای ورزشی و کتابخانه‌ها برنامه‌ریزی داشته باشیم.


رییس دانشگاه بوعلی سینا با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری درباره «سبک زندگی» تصریح کرد: اگر ما اصول اسلامی را در زندگی خود به کار ببندیم سبک زندگی ما اسلامی خواهد شد.


دکتر زلفی گل در خاتمه تاکید کرد: توجه به مسائلی همانند اسراف نکردن و حرام و حلال در زندگی، می‌تواند در تغییر سبک زندگی بسیار موثر باشد.


کلمات کلیدی: اوقات فراغت دانشجویان، برنامه ریزی اوقات فراغت دانشجویان، برنامه ریزی دانشجویان، خوابگاههای دانشجویی

آمار بازدید: 556 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image