ارتباط مستقیم با 30710 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
IELTS-TUTOR
تدریس خصوصی استاد شاسواری
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
آموزشگاه
تدریس آیلتس بهرامی
تدریس خصوصی بهمن آبادی
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
آموزشگاه راه ذکریا
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
تدریس ریاضی رجبی
beikmohammadlou
ایران مدرس اخبار سایر اخبار تصویب استخدام مربیان پیش‌دبستانی و شرکتی‌ها (مرداد 91)

تصویب استخدام مربیان پیش‌دبستانی و شرکتی‌ها (مرداد 91)

دبیر کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس از تصویب استخدام مربیان پیش‌دبستانی و شرکتی‌ها خبر داد و گفت: در این جلسه تصویب شد که وزارت آموزش و پرورش برخی از مربیان پیش دبستانی و شرکتی‌ها را استخدام کند.


علیرضا سلیمی دبیر کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار گروه دانشگاه خبرگزاری فارس، در مورد مصوبات امروز جلسه کمیسیون متبوع خود گفت: امروز اعضای کمیسیون به طرح موصوف به وقف اموال دانشگاه آزاد رأی ندادند و این طرح رد شد.

سلیمی با اشاره به اینکه در این جلسه اعضای کمیسیون به بررسی ماده 8 با عنوان حمایت از سهمیه کنکور ایثارگران پرداختند، تصریح کرد: این طرح در سال 77، 40 درصد سهمیه برای ایثارگران و خانواده شهدا در نظر گرفته بود، ولی در ماده 8، 25 درصد سهمیه به آنها اختصاص دارد.

وی افزود: ماده 8 به دلیل آنکه با کاهش سهمیه همراه بود در کمیسیون آموزش مجلس رد شد.

دبیر کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس در مورد گزارش دبیر شورای تحول و ارتقاء علوم انسانی نیز گفت: در این جلسه غلامعلی حدادعادل دبیر شورای تحول و ارتقاء علوم انسانی از اقدامات این شورا گزارشی را به اعضای کمیسیون ارائه داد.

سلیمی از تصویب استخدام مربیان پیش‌دبستانی و شرکتی‌ها خبر داد و گفت: در این جلسه تصویب شد که وزارت آموزش و پرورش برخی از مربیان پیش دبستانی و شرکتی‌ها بر اساس اولویت سنوات خدمت و قبولی در آزمون را استخدام کند.

کلمات کلیدی: استخدام مربیان پیش‌دبستانی، استخدام شرکتی ها، تصویب استخدام مربیان پیش‌دبستانی و شرکتی‌ها، استخدام مربیان، استخدام مربی پیش دبستانی

آمار بازدید: 1177 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image