ارتباط مستقیم با 30629 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
IELTS-TUTOR
تدریس خصوصی استاد شاسواری
تدریس خصوصی بهمن آبادی
تدریس آیلتس بهرامی
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
تدریس ریاضی رجبی
beikmohammadlou
آموزشگاه
آموزشگاه راه ذکریا
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
ایران مدرس اخبار اخبار دکتری ثبت نام داوطلبان دارای مدرک دکتری در حوزه علمیه خواهران (4 مرداد 92)

ثبت نام داوطلبان دارای مدرک دکتری در حوزه علمیه خواهران (4 مرداد 92)

مدیر حوزه های علمیه خواهران تهران از تمایل 5 هزار داوطلب برای تحصیل در حوزه های خواهران تهران در سال تحصیلی جدید خبر داد و گفت: 40 نفر از این داوطلبان با مدرک دکتری برای تحصیل در سطح کارشناسی حوزه عملیه خواهران ثبت نام کردند.حجت الاسلام محمدرضا آقامیری در گفتگو با خبرنگار مهر از تمایل و استقبال داوطلبان تحصیلات دینی و حوزوی برای ثبت نام در حوزه های علمیه خواهران تهران خبر داد و گفت: میزان ثبت نام برای ورود به حوزه های خواهران تهران 5 برابر ظرفیت مدارس علمیه تهران است.


وی ادامه داد: تاکنون 5 هزار نفر داوطلب تحصیلات دینی در حوزه های خواهران تهران برای سال تحصیلی جدید هستند که از این تعداد حوزه های خواهران تهران تنها یکهزار نفر را پذیرش می‌کنند.

مدیر حوزه های علمیه خواهران تهران گفت: با توجه به آنکه پذیرش حوزه های خواهران بدون کنکور و ثبت نام به شرط معدل است این داوطلبان برای تحصیل در سطح دو ( مقطع کارشناسی) گزینش می شوند که این گزینش شامل مصاحبه و ارزیابی تحصیلی است.

حجت الاسلام آقامیری خاطرنشان کرد: در استان تهران امسال از میان 5 هزار نفر خواهر داوطلب ورود به حوزه های علمیه، 500 نفر دارای مدرک لیسانس از آموزش عالی، 40 نفر دارای مدرک دکترا و مابقی متقاضیان دارای مدرک دیپلم هستند.

کلمات کلیدی: داوطلبان دارای مدرک دکتری، مدرک دکتری، حوزه علمیه خواهران، دکتری حوزه علمیه خواهران، تحصیل در حوزه های خواهران تهران، سال تحصیلی جدید، تحصیلات دینی در حوزه های خواهران تهران

آمار بازدید: 449 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image