ارتباط مستقیم با 30717 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
تدریس خصوصی استاد شاسواری
IELTS-TUTOR
آموزشگاه
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
beikmohammadlou
تدریس ریاضی رجبی
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
تدریس آیلتس بهرامی
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
تدریس خصوصی بهمن آبادی
آموزشگاه راه ذکریا
ایران مدرس اخبار سایر اخبار راه‌اندازی 40 مرکز آموزش آزاد فنی و حرفه‌ای در خارج کشور (3 مرداد 92)

راه‌اندازی 40 مرکز آموزش آزاد فنی و حرفه‌ای در خارج کشور (3 مرداد 92)

رییس سازمان آموزش فنی و حرفه‌ای کشور از راه‌اندازی مراکز آموزش آزاد فنی و حرفه‌ای در خارج کشور خبر داد و گفت: تاکنون مجوز راه‌اندازی 40 مرکز آموزش آزاد فنی و حرفه ای در خارج صادر شده است.



کوروش پرند در گفت‌وگو با خبرنگار تعاون و اشتغال ایسنا، افزود: در حال حاضر 12 هزار و 500 آموزشگاه فعال خصوصی زیر نظر سازمان آموزش فنی و حرفه ای وجود دارد و حدود 64 مرکز علمی کاربردی با تعداد 11 هزار دانشجو نیز در حوزه کاردانی وابسته به این سازمان مشغول به فعالیت و تحصیل هستند.


وی با اشاره به راه اندازی شبکه ملی مهارت افزود: ایجاد این شبکه زمینه ساز تعامل همزمان و گسترده میان سازمان، دانشگاههای جامع علمی کاربردی و فنی و حرفه ای و وزارت آموزش پرورش است.


پرند همچنین از راه‌اندازی آموزشگاههای فنی و حرفه‌ای آزاد در خارج کشور خبر داد و گفت: تاکنون مجوز راه‌اندازی 40 مرکز آموزش آزاد را در خارج کشور صادر کرده‌ایم که به تدریج و با توجه به بسترها و ظرفیت‌های موجود گسترش خواهد یافت.


رییس سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور درعین حال مهترین راهبرد مهارت و فناوری را حضور موثر در عرصه‌های بین‌المللی دانست و ارتقای جایگاه ایران در مسابقات بین‌المللی مهارت و اعتباربخشی به آموزش‌های سازمان فنی و حرفه ای در عرصه های جهانی را از جمله سیاستهای تعیین شده در این راهبرد برشمرد.


وی دوره های تکمیلی بین سطوح تحصیلی را یکی دیگر از برنامه‌های این سازمان عنوان کرد و افزود: با استفاده از دوره‌های تکمیلی مهارتی بین سطوح تحصیلی، ارتباط گسترده ای میان دوره های آموزشی رسمی و غیررسمی به وجود می آید.

کلمات کلیدی: مرکز آموزش آزاد فنی و حرفه‌ای، راه اندازی مرکز آموزش آزاد فنی و حرفه‌ای، مرکز آموزش آزاد، فنی و حرفه‌ای، سازمان آموزش فنی و حرفه ای، آموزشگاه فعال خصوصی

آمار بازدید: 289 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image