ارتباط مستقیم با 30703 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
تدریس خصوصی استاد شاسواری
IELTS-TUTOR
تدریس خصوصی بهمن آبادی
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
تدریس آیلتس بهرامی
آموزشگاه راه ذکریا
تدریس ریاضی رجبی
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
آموزشگاه
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
beikmohammadlou
ایران مدرس اخبار سایر اخبار اظهارات رییس صندوق وزارت بهداشت درباره اعطای مسکن مهر و وام ازدواج به دانشجویان (31 تیر 92)

اظهارات رییس صندوق وزارت بهداشت درباره اعطای مسکن مهر و وام ازدواج به دانشجویان (31 تیر 92)

رییس صندوق رفاه دانشجویان وزارت بهداشت در خصوص برنامه صندوق برای اعطای مسکن مهر به دانشجویان، گفت: وزارت بهداشت از کمک همه سازمان‌ها و وزارت خانه‌هایی که به شکلی بخواهند تسهیلاتی در اختیار دانشجویان قرار دهند، استقبال می‌کند.



دکتر فرهاد جعفری در گفت‌وگو با خبرنگار دانشگاهی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، با بیان اینکه شخصا علاقه‌مند نیستیم اقدامی که هنوز انجام نشده است را رسانه‌ای کنیم، اظهارکرد: در حرف همه دانشجویان باید خودرو و خانه داشته باشند و ما هم مطمئنا از این مسئله استقبال می‌کنیم، اما وقتی امکان این کار برای ما وجود ندارد از دادن اینگونه وعده‌ها پرهیز می‌کنیم.


رییس صندوق رفاه دانشجویان وزارت بهداشت، گفت: وزارت بهداشت این آمادگی را دارد که اگرسازمان‌ها و وزارتخانه‌هایی چون ورزش و جوانان که متولی امور جوانان و کمک به دانشجویان و قشر جوان کشورند، در صورت کمک برای توزیع وام ازدواج، به‌ آنها کمک کند و به دانشجویان وام اعطا کند، در واقع ما به نیابت از وزارت ورزش و جوانان حاضریم این عملیات را بدون هیچ چشم داشتی انجام دهیم.

کلمات کلیدی: وام ازدواج به دانشجویان، آخرین اخبار وام ازدواج به دانشجویان، وام ازدواج به دانشجویان در سال 92، اعطای مسکن مهر، اعطای مسکن مهر به دانشجویان، خبرهای جدید اعطای مسکن مهر دانشجویان 92

آمار بازدید: 563 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image