ارتباط مستقیم با 30654 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
تدریس خصوصی استاد شاسواری
IELTS-TUTOR
آموزشگاه راه ذکریا
beikmohammadlou
تدریس ریاضی رجبی
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
آموزشگاه
تدریس آیلتس بهرامی
تدریس خصوصی بهمن آبادی
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
ایران مدرس اخبار اخبار دانشگاه خارجی کاهش دانشجویان خارجی در دانشگاه دولتی باکو (30 تیر 92)

کاهش دانشجویان خارجی در دانشگاه دولتی باکو (30 تیر 92)

سال جدید تحصیلی برای دانشجویان خارجی در دانشگاه دولتی باکو در حالی آغاز می‌شود که آمارها حکایت از کاهش سالانه تعداد دانشجویان خارجی در این دانشگاه دارند.




به گزارش سرویس «دانشگاهی» خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، دانشگاه دولتی باکو در سال تحصیلی 2013-2012 میلادی 60 دانشجوی خارجی جذب کرده که نسبت‌ به سال‌های قبل کاهش قابل ملاحظه‌ای داشته است. این دانشجویان اغلب از کشورهای تازه استقلال یافته شوروی سابق، ترکیه، چین، کره، مصر، نیجریه، آلمان و پاکستان هستند.



دانشجویان برای ثبت نام در این دانشگاه ملزم به ارائه گواهی سلامت عمومی، آزمایش HIV و دیپلم و پاسپورت ترجمه شده به زبان آذری هستند.



در این دانشگاه در مقطع کارشناسی، رشته‌های روابط بین‌الملل و علوم اقتصادی، ‌حقوق، تاریخ،‌ روزنامه‌نگاری، ریاضی کاربردی، جامعه‌شناسی و روانشناسی ارائه می‌شود.



مسئولان این دانشگاه دلیل اصلی کاهش دانشجوی خارجی طی سال‌های اخیر را کمبود امکانات خوابگاهی و اقامتی دانشجویان عنوان کردند و گفتند در حال احداث خوابگاه‌های جدید دانشجویی برای رفع این مشکل هستند.



به گزارش ایسنا به نقل از خبرگزاری نووستی، دانشگاه دولتی باکو در سال 1919 میلادی تاسیس شده است.

کلمات کلیدی: کاهش دانشجویان خارجی، کاهش دانشجویان خارجی در باکو، کاهش دانشجویان خارجی در دانشگاههای باکو، دانشگاه دولتی باکو، تحصیل در دانشگاه دولتی باکو، ادامه تحصیل در دانشگاه دولتی باکو، شرایط تحصیل در دانشگاه دولتی باکو

آمار بازدید: 340 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image