ارتباط مستقیم با 30622 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
IELTS-TUTOR
تدریس خصوصی استاد شاسواری
آموزشگاه
تدریس آیلتس بهرامی
آموزشگاه راه ذکریا
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
beikmohammadlou
تدریس ریاضی رجبی
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
تدریس خصوصی بهمن آبادی
ایران مدرس اخبار اخبار علوم پزشکی امکان شرکت بورسیه‌ها در فراخوان جذب دانشگاه‌های علوم پزشکی (29 تیر 92)

امکان شرکت بورسیه‌ها در فراخوان جذب دانشگاه‌های علوم پزشکی (29 تیر 92)

سرپرست دبیرخانه هیات مرکزی جذب دانشگاه‌های علوم پزشکی با اشاره به امکان شرکت بورسیه‌ها در فراخوان جذب هیات علمی دانشگاه‌های علوم‌پزشکی، گفت: برای ایجاد نظام جدید و مناسب برای جذب بورسیه‌ها، بر اساس نیاز دانشگاه‌های علوم پزشکی فراخوان جذب منتشر می‌شود.




دکتر مسجدی در گفت‌وگو با خبرنگار دانشگاهی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، با بیان اینکه تا کنون افراد بورسیه به صورت دانشگاهی جذب هیات علمی می‌شدند، گفت: در سال جاری برای اینکه نظامی جدید و مناسب برای جذب بورسیه‌ها داشته باشیم، بر اساس نیاز دانشگاه‌های علوم پزشکی فراخوان منتشر می‌شود.



وی در خصوص نحوه جذب بورسیه‌ها برای عضو هیات علمی شدن، گفت: در گذشته بورسیه‌های متقاضی، درخواست خود را به شورای بورس وزارت بهداشت ارائه می‌کردند و بعد پرونده آنها در هیات جذب بررسی و تایید می‌شد، اما از این پس برای رعایت عدالت آموزشی و ایجاد شانس برابر برای نخبگان مقاطع تخصص و phd و همچنین به منظور اطلاع‌رسانی دقیق فراخوان‌های متمرکزی برای جذب هیات علمی به صورت متمرکز منتشر می‌شود.



مسجدی در پایان خاطرنشان کرد: فراخوان جذب هیات علمی در شهریور و بهمن ماه 92 به صورت متمرکز منتشر می‌شود و افراد می‌توانند با ارائه مدارک خود در این فراخوان‌ها شرکت کنند.


کلمات کلیدی: فراخوان جذب دانشگاه‌های علوم پزشکی، فراخوان جذب هیات علمی، دانشگاه‌های علوم پزشکی، هیات مرکزی جذب دانشگاه‌های علوم پزشکی، شرکت بورسیه‌ها در فراخوان جذب، جذب هیات علمی دانشگاه‌های علوم‌پزشکی، جذب هیات علمی دانشگاه‌های علوم‌پزشکی سال 92

آمار بازدید: 363 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image