ارتباط مستقیم با 30733 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
تدریس خصوصی استاد شاسواری
IELTS-TUTOR
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
تدریس آیلتس بهرامی
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
تدریس خصوصی بهمن آبادی
تدریس ریاضی رجبی
آموزشگاه راه ذکریا
آموزشگاه
beikmohammadlou
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
ایران مدرس اخبار اخبار دانشگاه خارجی چرا دانشگاه‌های اندونزی بین‌المللی نیستند؟ (28 تیر 92)

چرا دانشگاه‌های اندونزی بین‌المللی نیستند؟ (28 تیر 92)

اندونزی به رغم اینکه چهارمین کشور پرجمعیت جنوب شرق آسیا و دارنده بزرگترین اقتصاد این منطقه است با این حال حتی بهترین دانشگاه این کشور نیز جایی در بین 50 دانشگاه برتر آسیا ندارد.




به گزارش سرویس «دانشگاهی» خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)،‌ در آخرین رده‌بندی اعلام شده از سوی موسسه «کیواس»،‌ بهترین دانشگاه اندونزی در رتبه 273 برترین دانشگاه‌های آسیا قرار گرفته و این رتبه بسیار پایین‌تر از دانشگاه‌های برتر کشورهایی نظیر سنگاپور و چین است که دانشگاه‌های آنها در جمع 100 دانشگاه برتر آسیا قرار دارند.



«ناتانائل سانتوزو»، معاون دانشکده‌های بازرگانی، حقوق و علوم اجتماعی و سیاسی دانشگاه «پلیتا هاراپان» اندونزی در این رابطه گفت: دانشگاه‌های اندونزی به دلیل انجام تحقیقات کمتر، عدم تربیت فارغ‌التحصیلان قوی و عدم بهبود استانداردهای دانشگاهی در مقایسه با دانشگاه‌های دیگر موفقیت کمتری دارند.



وی افزود: اینکه چه تعداد دانشجوی اندونزیایی آمادگی تحصیل و کار در خارج از کشور را دارند این سوال را به ذهن می‌آورد که دانشجویان اندونزی تا چه حد بین‌المللی هستند؟



یکی از دلایلی که دانشجویان این کشور خارج را برای تحصیل انتخاب نمی‌کنند شرایط اقتصادی است. اما حتی در مواردی که شرایط اقتصادی را نیز در نظر نگیریم باز هم دانشجویان اندونزیایی در این زمینه کمبود دارند زیرا از داشتن مهارت‌های اولیه برای موفقیت در خارج محرومند.



در حالی که بسیاری از دانشگاه‌های منطقه دوره‌های تحصیلی بین‌المللی داشته و بیشتر دروس خود را به زبان انگلیسی ارائه می‌کنند اما دانشگاه‌های اندونزیایی کماکان به صورت محلی باقی مانده‌اند و در نتیجه نمی‌توانند موقعیت‌های مناسبی برای کار و تحصیل ایجاد کنند. به بیان دیگر استانداردهای دانشگاهی در این کشور با استانداردهای بین‌المللی آموزش عالی مطابقت ندارد.



به گزارش ایسنا به نقل از «جاکارتا گلوب»، ناتانائل افزود: بازخوردهای شرکت‌های مطرح منطقه نیز نشان می‌دهد که این شرکت‌ها نیز تنها به دنبال استخدام افراد توانمند در یادگیری سریع و مسلط به خواندن و نوشتن انگلیسی هستند که قابلیت فعالیت در سطح جهانی را داشته باشند.


کلمات کلیدی: دانشگاه‌های اندونزی، آشنایی با دانشگاه‌های اندونزی، معرفی دانشگاه‌های اندونزی، شرایط تحصیل در دانشگاه‌های اندونزی، بین المللی بودن دانشگاه‌های اندونزی، اخبار جدید دانشگاه‌های اندونزی، وضعیت تحصیل در دانشگاه‌های اندونزی

آمار بازدید: 273 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image