ارتباط مستقیم با 30646 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
تدریس خصوصی استاد شاسواری
IELTS-TUTOR
تدریس آیلتس بهرامی
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
تدریس ریاضی رجبی
آموزشگاه
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
تدریس خصوصی بهمن آبادی
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
آموزشگاه راه ذکریا
beikmohammadlou
ایران مدرس اخبار اخبار آموزش مجازی مقایسه شهریه دوره مجازی با شهریه دانشجویان شبانه (26 تیر 92)

مقایسه شهریه دوره مجازی با شهریه دانشجویان شبانه (26 تیر 92)

رییس دانشکده مجازی دانشگاه علم و صنعت با بیان اینکه هدف دانشگاه توسعه ارتباطات بین‌المللی و فعالیت در این زمینه است، گفت: تقاضاهای بسیاری از کشورهای تاجیکستان و کابل برای پذیرش دانشجو داریم.




سید محمد صادقی در گفت‌وگو با خبرنگار «دانشگاهی» خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، با بیان اینکه دانشگاه علم و صنعت به عنوان پایه گذار آموزش مجازی در ایران از سال 1380 کار خود را شروع کرده است، اظهارکرد: در حال حاضر این دانشگاه دارای 4000 دانشجو در مقاطع کارشناسی و تحصیلات تکمیلی است.



وی با تاکید بر اینکه متون درسی و امتحانات دانشجویان دانشکده مجازی همانن دانشجویان دوره روزانه است، خاطرنشان کرد: اساتیدی که در این دانشگاه حضور دارند، اساتید مجرب و همان اساتید دوره‌های روزانه هستند.



به گفته وی مدرکی که در پایان دوره به دانشجویان داده می‌شود دارای آرم و مهر دانشگاه علم و صنعت است و از اعتبار و اصالت لازم برخوردار است.



صادقی با بیان اینکه این دانشگاه در ابتدا کار خود را در چهار رشته کارشناسی شروع کرد، اظهار کرد: در حال حاضر این دانشگاه در40 رشته کارشناسی ارشد و دکتری دانشجو می‌پذیرد و در نظر دارد رشته‌های بیشتری را پوشش دهد.



وی با بیان اینکه دانشگاه الکترونیکی این قابلیت را دارد که دانشجویان در هر مکان و موقعیت در کلاس حضور یابند، افزود: بیشتر دانشجویان این دانشگاه دختران شاغل و اکثرا در رشته‌های مدیریت و کامپیوتر می‌باشند.



صادقی افزود: این دانشگاه در ابتدا در رشته مهندسی صنایع و مهندسی کامپیوتر در مقطع کارشناسی ارشد بیشترین پذیرش دانشجو را داشت، اما در حال حاضر در رشته‌های عمران، مکانیک، برق، راه آهن و معماری نیز بیشترین پذیرش را دارد.



رییس دانشگاه الکترونیک علم و صنعت با اشاره به تشکیل بحث تولید محتوا در سیستم، اظهار کرد: دانشجویان حتی در صورت عدم حضور در کلاس می‌توانند در زمان دیگری فایل را دریافت و از آن استفاده کنند.



صادقی در خصوص میزان شهریه دانشجویان دانشکده مجازی دانشگاه علم و صنعت، تصریح کرد: هزینه دانشگاه الکترونیک بسیار کمتر از دانشگاه‌های غیرانتفاعی، آزاد و پیام نور است، حتی می‌توان گفت مبلغ شهریه این دسته از دانشجویان، یک سوم شهریه دانشجویان شبانه است.

کلمات کلیدی: شهریه دوره مجازی، میزان شهریه دوره مجازی، مقدار شهریه دوره مجازی، مقایسه شهریه دوره مجازی با دوره های دیگر، شهریه دانشجویان شبانه، میزان شهریه دانشجویان شبانه، مقدار شهریه دانشجویان شبانه، مقایسه شهریه دانشجویان شبانه با دوره های دیگر

آمار بازدید: 2061 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image