ارتباط مستقیم با 30805 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
تدریس خصوصی استاد شاسواری
IELTS-TUTOR
تدریس خصوصی بهمن آبادی
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
تدریس ریاضی رجبی
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
آموزشگاه
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
آموزشگاه راه ذکریا
تدریس آیلتس بهرامی
beikmohammadlou
ایران مدرس اخبار سایر اخبار شرایط کسب حکم رسمی قطعی برای استادیاران (24 تیر 92)

شرایط کسب حکم رسمی قطعی برای استادیاران (24 تیر 92)

رئیس مرکز هیأتهای امنای وزارت علوم درباره شرایط کسب حکم رسمی قطعی برای استادیاران، اظهار داشت: افراد تا 9 سال مهلت دارند از استادیاری به دانشیاری برای کسب حکم رسمی قطعی ارتقا یابند.


مهدی ایرانمنش در گفتگو با خبرنگار مهر گفت: برای تبدیل وضعیت رسمی آزمایشی اعضای هیأت علمی دو شرط لازم است که یکی از این شروط احراز شرایط عمومی و دیگری احراز شرایط علمی است.

وی ادامه داد: بر اساس مصوبه سال 87 افراد با دریافت یک سری امتیازات در هیأت ممیزه، تبدیل وضعیتشان صورت می گرفت اما از سال 87 به بعد، بر اساس مصوبه شورای عالی انقلاب فرهنگی اگر فردی با مرتبه استادیاری قصد تبدیل وضعیت به رسمی قطعی را داشته باشد لازم است به مرتبه دانشیاری برسد.

ایرانمنش درباره فرصتهای ارائه شده به افراد برای تبدیل وضعیت، اظهار داشت: در آیین نامه ارتقا پیش بینی شده به منظور دانشیار شدن عضو هیأت علمی رسمی آزمایشی، این افراد تا 9 سال مهلت دارند به دانشیاری برسند در حالیکه این مهلت تا سال 87 بین سه تا پنج سال بود.

به گفته این مقام مسئول وزارت علوم، طی 9 سالی که ذکر شده علاوه بر کسب مرتبه دانشیاری باید مشخص شود که افراد در حکم رسمی آزمایشی می مانند یا به رسمی قطعی ارتقا می یابند.

کلمات کلیدی: حکم رسمی قطعی برای استادیاران، چگونگی کسب حکم رسمی قطعی برای استادیاران، مراحل حکم رسمی قطعی برای استادیاران، مهلت حکم رسمی قطعی برای استادیاران، استادیار، دانشیار، تبدیل وضعیت رسمی آزمایشی اعضای هیأت علمی

آمار بازدید: 345 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image