ارتباط مستقیم با 30737 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
IELTS-TUTOR
تدریس خصوصی استاد شاسواری
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
آموزشگاه راه ذکریا
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
آموزشگاه
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
تدریس ریاضی رجبی
تدریس آیلتس بهرامی
beikmohammadlou
تدریس خصوصی بهمن آبادی
ایران مدرس اخبار اخبار دانشگاه تعداد رشته‌های جدید دانشگاه علم‌وصنعت و افزایش تعداد هیات علمی (23 تیر 92)

تعداد رشته‌های جدید دانشگاه علم‌وصنعت و افزایش تعداد هیات علمی (23 تیر 92)

معاون آموزشی دانشگاه علم و صنعت از پذیرش دانشجو از مهر امسال در دانشکده فناوری نوین خبر داد.




محمد فتحیان در گفت‌وگو با خبرنگار «دانشگاهی» خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، با بیان اینکه این دانشگاه در هر دانشکده حداقل دو رشته اضافه کرده است، افزود: دانشکده جدیدالتاسیس فناوری نوین در سه رشته در مقطع کارشناسی ارشد دانشجو می‌پذیرد.



وی با بیان اینکه این دانشکده در سه رشته سیستم‌های انرژی، فناوری ماهواره و فیزیک هسته‌ای دانشجو می‌پذیرد، تصریح کرد: هدف دانشگاه ارتقای وضعیت تحصیلات تکمیلی است که در این راستا هر سال متناسب با نیاز دانشجویان رشته‌های جدیدی را اضافه می‌کند.



فتحیان با بیان اینکه پردیس دانشگاه علم و صنعت در رشته‌های زیادی در مقاطع کارشناسی ارشد و دکتری دانشجو می‌پذیرد، افزود: در حال حاضر بیش از 100 دانشجو در مقاطع کارشناسی ارشد و دکتری مشغول به تحصیل هستند.



وی نسبت استاد به دانشجو در این دانشگاه را خوب ارزیابی کرد و گفت: در حال حاضر این دانشگاه 400 عضو هیات علمی تمام وقت دارد و همچنین در داخل و خارج کشور افرادی را به عنوان بورسیه برای جذب هیات علمی در آینده در نظر گرفته است.



وی با بیان اینکه نسبت به دو سال گذشته تعداد اعضای هیات علمی 70 نفر افزایش یافته است، گفت: تعداد اعضای هیات علمی دانشگاه علم و صنعت بیش از 30 درصد افزایش داشته که البته این روند ادامه خواهد داشت.



معاون آموزشی دانشگاه علم و صنعت در پایان، گفت: دانشگاه دوره‌هایی را با عنوان دانش‌افزایی با همکاری نهاد رهبری دانشگاه برای اساتید با محوریت روش تدریس در فصل تابستان در نظر گرفته است که این دوره اساتید را با نحوه درست تدریس آشنا می‌کند.

کلمات کلیدی: رشته‌های جدید دانشگاه علم‌وصنعت، رشته‌های جدید، دانشگاه علم‌وصنعت، تعداد رشته‌های جدید دانشگاه علم‌وصنعت، اخبار جدید دانشگاه علم‌وصنعت، اخبار دانشگاه علم‌وصنعت، اساتید دانشگاه علم‌وصنعت، هیئت علمی دانشگاه علم‌وصنعت

آمار بازدید: 248 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image