ارتباط مستقیم با 30651 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
تدریس خصوصی استاد شاسواری
IELTS-TUTOR
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
تدریس خصوصی بهمن آبادی
تدریس ریاضی رجبی
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
آموزشگاه راه ذکریا
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
تدریس آیلتس بهرامی
آموزشگاه
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
beikmohammadlou
ایران مدرس اخبار سایر اخبار صندوقهای قرض الحسنه و خیریه دانشجویی ایجاد می شود (22 تیر 92)

صندوقهای قرض الحسنه و خیریه دانشجویی ایجاد می شود (22 تیر 92)

معاون حقوقی و امور مجلس و دبیر کمیته خیّرین از برنامه ریزی برای ایجاد صندوقهای قرض الحسنه و خیریه دانشجویی خبر داد.


به گزارش خبرگزاری مهر، سید جواد ساداتی نژاد با بیان دغدغه مشترک خیّرین آموزش عالی برای حمایت منسجم و هدفمند از دانشجویان بی بضاعت، عملیاتی شدن و تحقق حمایت از این دانشجویان را سرمنشا آثار و برکات فراوان دانست.

وی ادامه داد: حمایت از دانشجویان بی بضاعت و کم بضاعت موجب ایجاد آرامش فکری و ذهنی و به تبع آن تجمیع قوای علمی و به فعلیت رسیدن استعدادهای نهفته این دانشجویان می شود.

معاون حقوقی و امور مجلس وزارت علوم، افزود: ساز و کار مناسب برای این منظور تدارک دیده شده و با تاسیس جامعه خیّرین دانشگاه ساز در هر دانشگاه یک صندوق قرض الحسنه و خیریه دانشجویی نیز در زیر مجموعه آن به وجود خواهد آمد.

ساداتی نژاد منابع اصلی این صندوقها را حمایتهای خیّرین و استادان هر دانشگاه برشمرد و خاطر نشان کرد: حمایت از دانشجویان بی بضاعت هم اکنون با همکاری خیّرین و استادان در برخی دانشگاهها با ساز وکارهای مختلف در حال انجام است و ما به دنبال گسترش الگوهای موفق در تمامی دانشگاههای کشور هستیم.

کلمات کلیدی: خیریه دانشجویی، صندوق های خیریه دانشجویی، صندوقهای قرض الحسنه، صندوقهای قرض الحسنه دانشجویی، ایجاد صندوقهای قرض الحسنه و خیریه دانشجویی، دانشجویان بی بضاعت، حمایت از دانشجویان بی بضاعت

آمار بازدید: 203 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image