ارتباط مستقیم با 30633 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
تدریس خصوصی استاد شاسواری
IELTS-TUTOR
تدریس خصوصی بهمن آبادی
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
تدریس ریاضی رجبی
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
beikmohammadlou
تدریس آیلتس بهرامی
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
آموزشگاه
آموزشگاه راه ذکریا
ایران مدرس اخبار اخبار دانش آموزی مدارس در صورت برخورداری از فضای آموزشی کافی 3.3.3.3 را اجرا می کنند (22 تیر 92)

مدارس در صورت برخورداری از فضای آموزشی کافی 3.3.3.3 را اجرا می کنند (22 تیر 92)

معاون آموزش ابتدایی آموزش و پرورش از اجرای طرح 3.3.3.3 از سال تحصیلی جدید در مدارس کشور با توجه به فضای آموزشی و امکانات مدارس خبر داد. فاطمه قربان در گفتگو با خبرنگار مهر با بیان این مطلب گفت: نظام جدید آموزشی در سند تحول بنیادین به شکل 3.3.3.3 بود که این طرح از سال گذشته در برخی از مدارس کشور به صورت پایلوت اجرا شد و از سال تحصیلی 93-92 نیز به مدیران مدارس اعلام کرده ایم که اگر شرایط لازم را برای اجرای طرح 3.3.3.3 دارند این طرح را اجرایی کنند.


وی با بیان اینکه در اجرای طرح 3.3.3.3 نباید خانواده ها دچار مشکل شوند، افزود: ما آمادگی خود را برای اجرای 3.3.3.3 اعلام کرده ایم و اگر مدارس فضای آموزشی لازم را دارند باید این طرح را از سال تحصیلی جدید اجرا کنند.

قربان همچنین درباره نظارت بر کیفیت آموزش در مراکز پیش دبستانی توضیح داد: آموزش و پرورش نظارت کافی را دارد چرا که اگر نظارت بر عملکرد پیش دبستانی نداشته باشیم در دوره ابتدایی مشکلات زیادی خواهیم داشت.

معاون آموزش ابتدایی درباره افزایش امکانات آموزشی در مقطع ابتدایی در مناطق محروم کشور نیز گفت: برنامه ریزی برای ایجاد فرصتهای برابر اموزشی و پرورشی برای تمام مناطق کشور، عشایری و کمتر توسعه یافته از مهمترین برنامه های این معاونت است که در دستور کار ما قرار گرفته است.

وی همچنین از برنامه ریزی برای توسعه خدمات مشاوره ای خبر داد و گفت: در حال حاضر به صورت آزمایشی سه هزار مشاور در مدارس ابتدایی استخدام شده اند.

کلمات کلیدی: 3.3.3.3، طرح 3.3.3.3، اجرای طرح 3.3.3.3 در مدارس، شرط اجرای طرح 3.3.3.3 در مدارس، فضای آموزشی کافی، فضای آموزشی کافی در مدارس

آمار بازدید: 219 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image