ارتباط مستقیم با 30683 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
IELTS-TUTOR
تدریس خصوصی استاد شاسواری
تدریس ریاضی رجبی
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
تدریس خصوصی بهمن آبادی
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
beikmohammadlou
آموزشگاه
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
تدریس آیلتس بهرامی
آموزشگاه راه ذکریا
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
ایران مدرس اخبار سایر اخبار همکاری شورای محله با دانشگاه شریف برای ارتقا امنیت مسیر تردد خوابگاه‌ها (19 تیر 92)

همکاری شورای محله با دانشگاه شریف برای ارتقا امنیت مسیر تردد خوابگاه‌ها (19 تیر 92)

معاون دانشجویی دانشگاه صنعتی شریف از تعامل و همکاری شواریاری محله طرشت برای ارتقا امنیت مسیر تردد خوابگاه‌های دانشگاه صنعتی شریف در سال تحصیلی جدید خبر داد.


دکتر محمود بهمن آبادی در گفتگو با خبرنگار مهر گفت: دانشگاه صنعتی شریف برای ارتقا امنیت مسیر تردد خوابگاههای دانشگاه با نیروی انتظامی تعامل و همکاری دارد و تمام سعی خود را برای ارتقا امنیت مسیر خوابگاهها به کار گرفته است.

وی ادامه داد: مسیر خوابگاه های دانشگاه صنعتی شریف در طرشت ساختار قدیمی دارد و پناهگاه مختلفی برای اراذل اوباش است و هرگونه تمهیداتی هم به کار گرفته شود، باز شاهد مسئله ای هستیم ولی دانشگاه این موضوع را رها نکرده و با همکاری نیروی انتظامی در جهت ارتقا امنیت مسیر خوابگاه های مذکور می کوشد.

معاون دانشجویی دانشگاه صنعتی شریف از جمله اقدامات صورت گرفته به اختصاص اتوبوس برای رفت آمد دانشجویان به ویژه دانشجویان دختر اشاره کرد و گفت: در مسیر خوابگاه برای دانشجویان دختر همیشه وسیله نقلیه وجود دارد .

وی ادامه داد: برای دانشجویان پسر هم برخی مسیرها وسیله ایاب و ذهاب موجود است با اختصاص بودجه مسیرهای دیگر هم به وسیله ایاب و ذهاب مجهز خواهد شد.

معاون دانشجویی دانشگاه تصریح کرد: در کنار این فعالیت ها هشدارهای لازم به دانشجویان درخصوص اینکه چه ساعاتی تردد کنند ارایه شده است.

وی افزود: علاوه بر نیروی انتظامی در سال جدید با شورایاری محله هم برای ارتقاء امنیت مسیر تردد خوابگاه های دانشگاه تعامل شده و هشدارهای لازم به اهالی محل ارایه شده و بنابراین با افزایش این تعاملات امیدواریم در سال تحصیلی جدید شاهد اتفاقاتی در مسیر خوابگاه و دانشگاه نباشیم.

کلمات کلیدی: دانشگاه شریف، اخبار جدید دانشگاه شریف، خبرهای دانشگاه شریف، اخبار دانشگاه شریف، خوابگاه دانشگاه شریف، خوابگاه دانشجویی دانشگاه شریف، خوابگاه‌های دانشگاه صنعتی شریف

آمار بازدید: 352 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image