ارتباط مستقیم با 30690 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
IELTS-TUTOR
تدریس خصوصی استاد شاسواری
beikmohammadlou
آموزشگاه راه ذکریا
تدریس خصوصی بهمن آبادی
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
تدریس آیلتس بهرامی
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
تدریس ریاضی رجبی
آموزشگاه
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
ایران مدرس اخبار اخبار علوم پزشکی سامانه جامع آموزش پزشکی رونمایی شد (17 تیر 92)

سامانه جامع آموزش پزشکی رونمایی شد (17 تیر 92)

سامانه جامع آموزش پزشکی کشور در نشست مدیران آموزشی دانشگاه های علوم پزشکی کشور در دانشگاه علوم پزشکی البرز رونمایی شد.


به گزارش خبرگزاری مهر، دکتر سلیمان احمدی در نشست دوره ای مدیران آموزشی دانشگاههای علوم پزشکی سراسر کشور با اعلام این خبر افزود: رونمایی از سامانه جامع آموزش پزشکی کشور از شاخص ترین اهداف این نشست است و بازبینی آیین نامه های آموزشی و رتبه بندی دو محور اصلی دیگر این نشست است.

وی در ادامه با اشاره به اهمیت سامانه جامع آموزش پزشکی بیان کرد: ثبت تمامی تعاملات آموزشی دانشگاه های علوم پزشکی سراسر کشور، رتبه بندی آموزش، ارزشیابی مدارک دانشجویان داخل و خارج از کشور، سامانه مربوط به نقل و انتقال دانشجویان همچنین سامانه دانشجویان نخبه از مزایای این سامانه است.

در همین زمینه دکتر نوری سپهر معاون آموزشی دانشگاه علوم پزشکی البرز با اشاره و اهمیت نشست های دوره ای مدیران در حیطه آموزش و کارگاههای آموزشی بیان کرد: نشست دوره ای مدیران آموزشی کشور گامی موثری در ارتقاء و پیشرفت سطح کمی و کیفی مهارت های آموزشی در دانشگاه هاست.

وی ادامه داد: این نشست همفکری مدیران متخصص و دلسوز این حوزه را در به روز رسانی شاخص ها و برنامه ریزی های آموزشی دانشگاه های علوم پزشکی از طریق اتخاذ راهبردهای عملیاتی کمک می کند.

معاون آموزشی دانشگاه علوم پزشکی البرز افزود: این نشست فرصتی ارزشمند برای تبادل اندیشه ها و انتقال تجربیات مدیران در عرصه علم و دانش است و بی شک توسعه کمی و کیفی حوزه علوم پزشکی کشور با خلاقیت های این عزیزان محقق می شود.

کلمات کلیدی: سامانه جامع آموزش پزشکی، سامانه جامع، آموزش پزشکی، دانشگاه علوم پزشکی البرز، دانشگاه های علوم پزشکی کشور، وب سایت جامع آموزش پزشکی کشور

آمار بازدید: 242 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image