ارتباط مستقیم با 30629 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
IELTS-TUTOR
تدریس خصوصی استاد شاسواری
آموزشگاه راه ذکریا
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
تدریس ریاضی رجبی
آموزشگاه
تدریس آیلتس بهرامی
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
تدریس خصوصی بهمن آبادی
beikmohammadlou
ایران مدرس اخبار اخبار دانشگاه ارائه اجباری درس "دانش خانواده و جمعیت" از مهرماه در دانشگاهها (17 تیر 92)

ارائه اجباری درس "دانش خانواده و جمعیت" از مهرماه در دانشگاهها (17 تیر 92)

درس بازنگری شده تنظیم خانواده تحت عنوان "دانش خانواده و جمعیت" از مهرماه و در سال تحصیلی جدید به عنوان دو واحد درسی اجباری در دانشگاههای کشور تدریس می شود.


به گزارش خبرنگار مهر، شورای برنامه ریزی آموزش عالی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری اسفندماه سال گذشته، ارائه درس "دانش خانواده و جمعیت" را به تمام دانشگاههای کشور ابلاغ کرد.

این درس سرفصل بازنگری شده درس تنظیم خانواده است که قرار است از سال تحصیلی جدید در دانشگاههای کشور به عنوان 2 واحد اجباری به دانشجویان تدریس شود.

بازنگری درس تنظیم خانواده براساس آیین نامه بازنگری 5 ساله دروس در دستور کار شورای برنامه ریزی آموزش عالی قرار گرفته است به نحوی که دروسی که 5 سال از تاریخ تدوین و تصویب آن می گذرد از منظر محتوا و عنوان مورد بازنگری قرار می گیرند؛ براین اساس در محتوا و عنوان درس تنظیم خانواده نیز تغییرات جدی حاصل شده است.

براین اساس و در راستای ابلاغ وزارت علوم به دانشگاههای کشور، درس "دانش خانواده و جمعیت" از مهرماه سال 92 با محتوایی متفاوت از قبل به عنوان یک درس اجباری به دانشجویان ارائه خواهد شد.

این واحد درسی که شورایعالی انقلاب فرهنگی متولی آن محسوب می شود باید از سوی اساتید دارای تخصص جمعیت شناسی و خانواده شناسی تدریس شود و براین اساس معاونت آموزشی دانشگاهها متناسب با محتوای آن، اساتید مرتبط را برای تدریس این واحد درسی به کار می گیرند.

کلمات کلیدی: دانش خانواده و جمعیت، درس دانش خانواده و جمعیت، ارائه دانش خانواده و جمعیت، ارائه درس دانش خانواده و جمعیت، سال تحصیلی جدید، اخبار سال تحصیلی جدید

آمار بازدید: 507 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image