ارتباط مستقیم با 30648 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
تدریس خصوصی استاد شاسواری
IELTS-TUTOR
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
تدریس آیلتس بهرامی
آموزشگاه راه ذکریا
تدریس خصوصی بهمن آبادی
beikmohammadlou
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
تدریس ریاضی رجبی
آموزشگاه
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
ایران مدرس اخبار اخبار علوم پزشکی تغییر در آزمون کتبی جشنواره قرآنی دانشگاه‌های علوم پزشکی (11 تیر 92)

تغییر در آزمون کتبی جشنواره قرآنی دانشگاه‌های علوم پزشکی (11 تیر 92)

نشست شورای سیاست‌گذاری مسابقات قرآن وزارت بهداشت برگزار شد و مقرر شد مرحله نهایی آزمون کتبی جشنواره قرآنی دانشگاه‌های علوم پزشکی کشور در خود دانشگاه‌ها برگزار شود.




به گزارش سرویس دانشگاهی (ایسنا)، در این نشست که در محل معاونت فرهنگی دانشجویی وزارت بهداشت برگزار شد، اعضای این شورا به بحث و تبادل نظر در مورد برنامه‌های مختلف مسابقات قرآنی وزارت بهداشت پرداختند.



براساس این گزارش، یکی از اصلی‌ترین برنامه‌هایی که در این نشست در دستور کار قرار گرفت، تصمیم‌گیری در مورد زمان و مکان برگزاری مرحله نهایی آزمون کتبی هجدهمین جشنواره قرآنی، دانشجویان، کارکنان و اساتید دانشگاه‌های علوم پزشکی کشور بود.



بر پایه این گزارش در این بخش به دلیل درخواست‌های مکرر دانشگاه‌ها در مورد تغییر در زمان و یا نحوه برگزاری آزمون به دلیل تداخل آن در ماه مبارک رمضان و مشکلاتی که در این ماه برای مسافرت‌های چندروزه وجود دارد، مقرر شد این مسابقات در همان زمان قبلی، اما به صورت همزمان و در دانشگاه‌ها برگزار شود.



بر اساس این گزارش آخرین تغییری که در آزمون مرحله نهایی هجدهمین جشنواره قرآنی دانشجویان، کارکنان و اساتید در بخش کتبی به وجود آمد از این قرار است که این آزمون در همان زمان قبلی، یعنی 31 تیرماه در دانشگاه‌هایی که نمایندگانشان در مرحله نهایی این بخش حضور دارند، برگزار می شود.



با توجه به اینکه برخی از دانشجویان، بومی استان محل تحصیلشان نیستند، مقرر شد دانشجویانی که در زمان برگزاری آزمون در محل سکونتشان حضور دارند، با مراجعه به یکی از دانشگاه‌های علوم پزشکی استان محل سکونتشان در این آزمون شرکت کنند.



همچنین حسین همتی، سرپرست مرکز قرآن و عترت وارت بهداشت در این مورد، گفت: این آزمون با همکاری، حراست دانشگاه‌های علوم پزشکی، کانون قران و عترت و نهاد نمایندگی ولی فقیه در دانشگاه‌ها برگزار می‌شود.



وی افزود: پس از پایان آزمون اوراق اسکن شده به مرکز قرآن و عترت وزارت بهداشت ارسال و درآنجا داوری می‌شوند.



براساس این گزارش، در این مرحله بیش از 200 نفر در دو رشته تفسیر و ترجمه قرآن کریم و در بخش‌های دانشجویان، کارکنان و اساتید حضور دارند و نفرات برتر هر رشته در مراسم اختتامیه هجدهمین جشنواره قرآنی دانشگاه‌های علوم پزشکی تجلیل می‌شوند.



شایان ذکر است، پیش از این قرار بود مرحله نهایی آزمون کتبی این مسابقات با حضور راه‌یافتگان به این مرحله روز 31 تیرماه به صورت تجمیع در دانشگاه علوم پزشکی ارتش برگزار شود.



نشست شورای سیاست‌گذاری مسابقات قرآن دانشگاه‌های علوم پزشکی کشور، با حضور معاون فرهنگی دانشجویی وزیر بهداشت، رییس مرکز قرآن و عترت وزارت بهداشت، رییس و معاون فرهنگی دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی سبزوار، معاون فرهنگی دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی کاشان و سایر اعضای این شورا برگزار شد.



جشنواره قرآنی دانشگاه های علوم پزشکی کشور 24 تا 27 مردادماه در سبزوار برگزار می‌شود.

کلمات کلیدی: آزمون کتبی، جشنواره قرآنی، دانشگاه‌های علوم پزشکی، آزمون جشنواره قرآنی، آزمون کتبی جشنواره قرآنی، تغییر آزمون جشنواره قرآنی

آمار بازدید: 360 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image