ارتباط مستقیم با 30681 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
IELTS-TUTOR
تدریس خصوصی استاد شاسواری
آموزشگاه راه ذکریا
تدریس ریاضی رجبی
تدریس خصوصی بهمن آبادی
آموزشگاه
تدریس آیلتس بهرامی
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
beikmohammadlou
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
ایران مدرس اخبار سایر اخبار فعالیت 396 مشاور در مدارس علمیه خواهران کشور (11 تیر 92)

فعالیت 396 مشاور در مدارس علمیه خواهران کشور (11 تیر 92)

بالغ بر 396 مشاور از سوی مدیریت پرورشی حوزه‌های علمیه خواهران در مدارس علمیه خواهران سراسر کشور به کار گرفته شده اند.


به گزارش خبرنگار مهر، تاکنون 396 مشاور طی هفت فراخوان در 276 مدرسه علمیه خواهران جذب و مشغول به خدمت شده‌اند که این مشاوران می‌توانند در زمینه ارتقای تحصیلی، تهذیب نفس و فراهم ساختن محیط مناسب برای تحصیل و کار موثر باشند.

هر مشاور باید 18 ساعت در هفته در خدمت مدرسه علمیه باشد و در این راستا معاونت فرهنگی تربیتی حوزه های علمیه خواهران با برگزاری دوره‌های آموزشی و توجیهی حضوری و غیرحضوری و ارائه لوح فشرده و کتاب تلاش می‌کند تا توان مشاوران مدارس علمیه خواهران را ارتقا بخشد.

در همین حال مدیریت پرورشی حوزه های علمیه خواهران با راه‌اندازی کمیته علمی، پاسخگوی سئوالات احتمالی مشاوران مدارس است تا مشاوران با آمادگی بیشتری به وظایفشان بپردازند.

هم اکنون امور مربوط به معاونت فرهنگی تربیتی حوزه‌های علمیه خواهران به مدیریت‌های استانی حوزه‌های علمیه خواهران واگذار و با هماهنگی معاونت آموزش حوزه‌های علمیه خواهران زمینه تدریس برای مشاوران واجد شرایط نیز فراهم شده است.

مشاورانی که در مدارس علمیه خواهران جذب می‌شوند دارای حداقل تحصیلات سطح دو حوزوی هستند که پس از طی فرایند گزینش به مدارس معرفی می‌شوند.

کلمات کلیدی: مدارس علمیه خواهران کشور، مدارس علمیه، مدارس خواهران کشور، مدارس، مدرسه، مشاور، مشاور مدارس علمیه خواهران کشور

آمار بازدید: 364 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image