ارتباط مستقیم با 30629 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
تدریس خصوصی استاد شاسواری
IELTS-TUTOR
تدریس ریاضی رجبی
تدریس خصوصی بهمن آبادی
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
تدریس آیلتس بهرامی
آموزشگاه راه ذکریا
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
آموزشگاه
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
beikmohammadlou
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
ایران مدرس اخبار اخبار دانشگاه آغاز بازسازی و تعمیر خوابگاههای دانشگاه صنعتی شریف (8 تیر 92)

آغاز بازسازی و تعمیر خوابگاههای دانشگاه صنعتی شریف (8 تیر 92)

معاون دانشجویی دانشگاه صنعتی شریف گفت: خوابگاه‌های دانشگاه صنعتی شریف بالای 40 سال قدمت داشته و نیازمند بازسازی هستند از این رو برای تابستان امسال کار بازسازی را آغاز کرده ایم.


دکتر محمود بهمن آبادی در گفتگو با خبرنگار مهر با اشاره به این مطلب که خوابگاه های دانشگاه نیازمند بازسازی است، گفت: قدمت برخی از خوابگاه های دانشگاه صنعتی شریف بیش از 40 سال بوده و نیازمند بازسازی است.

وی با اشاره به آغاز بازسازی خوابگاه‌های قدیمی، خواستار همکاری دانشجویان خوابگاهی با مسئولان دانشگاه شد و افزود: درحال حاضر بازسازی خوابگاه های قدیمی آغاز شده و برای پیشبرد این مساله نیازمند این هستیم که دانشجویان تحصیلات تکمیلی که دارای پروژه هستند یک روز خوابگاه را تخلیه کرده و به خوابگاه دیگری منتقل شوند تا فعالیت مربوط به بازسازی انجام شود.

معاون دانشجویی دانشگاه صنعتی شریف افزود: متاسفانه دانشجویان که دارای پروژه هستند علاقه ای به خروج از خوابگاه ندارند و معتقدند خروج از خوابگاه و انتقال به خوابگاه دیگر در روند پروژه آنها اختلال ایجاد می کند در صورتی که این گونه نبوده و با یک روز تخلیه و انتقال به خوابگاه دیگر فعالیت های بازسازی خوابگاه انجام می شود و آنها دوباره می توانند به خوابگاه ها بازگردند.

وی با بیان اینکه اکنون درحال راضی کردن دانشجویان برای تخلیه یک روزه و بازسازی خوابگاه‌ها هستیم تصریح کرد: بازسازی خوابگاه دانشجویان تا اواسط شهریورماه ادامه خواهد داشت.

بهمن آبادی تصریح کرد: خوابگاه دانشگاه صنعتی شریف دارای چندین بلوک خوابگاهی است که هرساله تابستان تعدادی از آنها تعمیر و تجهیز و بازسازی می شوند همچنین علاوه بر بازسازی خوابگاه هایی که نیازمند تجهیز هستند و تجهیزات آنها مستهلک شده باشد تجهیز می شوند.

کلمات کلیدی: خوابگاههای دانشگاه صنعتی شریف، بازسازی خوابگاههای دانشگاه صنعتی شریف، تعمیر خوابگاههای دانشگاه صنعتی شریف، خوابگاهها، دانشگاه صنعتی شریف، اخبار خوابگاههای دانشگاه صنعتی شریف

آمار بازدید: 242 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image