ارتباط مستقیم با 30603 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
IELTS-TUTOR
تدریس خصوصی استاد شاسواری
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
beikmohammadlou
تدریس آیلتس بهرامی
آموزشگاه راه ذکریا
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
تدریس ریاضی رجبی
تدریس خصوصی بهمن آبادی
آموزشگاه
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
ایران مدرس اخبار اخبار دانشگاه برنامه راهبردی پنج ساله دانشگاه صنعتی شریف منتشر شد

برنامه راهبردی پنج ساله دانشگاه صنعتی شریف منتشر شد

سند تحول دانشگاه صنعتی شریف با هدف تبیین اهداف و ماموریت‌ها و ارائه راهبردهای تحول‌‎‏ساز این دانشگاه تدوین و چاپ شد.



به گزارش سرویس «دانشگاهی» خبرگزاری دانشجویان(ایسنا)، سند تحول دانشگاه در دو جلد و با رویکرد دستیابی به اهداف سند چشم انداز 1404 جمهوری اسلامی ایران و برنامه پنج ساله دانشگاه پس از ماه‌ها تلاش و کوشش، تدوین و چاپ گردید.


این سند دارای ویژگی‏‌هایی چون استفاده از مطالعات و تجربیات مدیران و صاحب‏‌نظران، توجه توأمان به رویکردهای مأموریت‏‌گرایی و مزیت‌‏‏های رقابتی در تدوین راهبردها، عدم ورود به فرایند‏های جزئی اجرایی، توجه به نقاط اهرمی در ارائه راهبردها و تلاش برای گفتمان‏‌سازی و ارائه الگو برای نظام آموزش عالی کشور می‌باشد و تلاش شده است تا حتی‌‏الامکان مأموریت و راهبردهای دانشگاه مورد شرح و تبیین قرار گیرند.


بنابراین گزارش، جلد اول این سند (به سوی چشم‌انداز 1404) در ساختاری هم‌‏افزا با جلد دوم آن(برنامه راهبردی پنج‌‏ساله اول دانشگاه) تدوین شده است. جلد اول سند«به سوی چشم‌انداز» ناظر به افق بلندمدت (1404) است و در پی تبیین افق‏‌های تحول‌‏آمیز دانشگاه است و علاوه بر کارکرد درون‏‌دانشگاهی، دارای کارکرد برون‏‌دانشگاهی بوده و جهت‏‌گیری‏‌های کلان دانشگاه را در عرصه‏‌های مختلف مشخص می‏‌سازد، در حالی‌‏که جلد دوم سند «برنامه راهبردی» دارای افق میان‏‌مدت پنج‏ساله بوده و در پی ارائه راهبردها و اقدامات اجرایی مشخص برای برداشتن یکی از گام‏‌های دستیابی به این افق می‌‏باشد.


انتهای پیام

آمار بازدید: 178 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image