ارتباط مستقیم با 30639 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
تدریس خصوصی استاد شاسواری
IELTS-TUTOR
beikmohammadlou
تدریس خصوصی بهمن آبادی
آموزشگاه
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
آموزشگاه راه ذکریا
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
تدریس آیلتس بهرامی
تدریس ریاضی رجبی
ایران مدرس اخبار اخبار دانشگاه وضعیت سرانه فرهنگی دانشجویان دانشگاه فرهنگیان (1 تیر 92)

وضعیت سرانه فرهنگی دانشجویان دانشگاه فرهنگیان (1 تیر 92)

معاون فرهنگی و اجتماعی دانشگاه فرهنگیان کشور با اشاره به میزان سرانه فرهنگی دانشجویان، گفت: سرانه فرهنگی هر دانشجو دردانشگاه فرهنگیان، 256 هزار تومان درسال است که البته این سرانه متغییر بوده و تاکنون محقق نشده است.




به گزارش خبرنگاردانشگاهی خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا) منطقه لرستان، دکتر طاهرنیا در جمع خبرنگاران با تاکید بر فعال شدن کرسی‎های آزاداندیشی در دانشگاه‎ها، در خصوص فعالیت نشریات دانشجویی، اظهارکرد: نشریات درفضای دانشگاه بستری برای عرضه افکار و نقد عملکرد مدیران است.



وی با بیان اینکه در فضای دانشگاهی انتشار نشریه از پشتوانه کافی و منطقی قوانین و ضوابط برخوردار است، اظهارکرد: تلاش می‎کنیم در چارچوب ضوابطی که برای فعالیت نشریات پیش‎بینی شده به دانشجویان فرصت داده شود تا از این فرصت برای حضور در فضای رسانه استفاده کنند.



معاون دانشگاه فرهنگیان کشور با بیان اینکه نشریات نبض فضای اجرایی است، ادامه داد: تعداد نشریات دراین دانشگاه کمتر از انگشتان دست است، در حال حاضر نشریاتی داریم که به صورت گاهنامه و موقت کار می‎کنند، اما برای مجموعه انجمن‎های علمی و کانون‎های فرهنگی به صورت هرکانون یک مجموعه را پیش‎بینی می‎کنیم.



وی گفت: به تناسب استقبال دانشجویان در هر مرکز یک کانون راه‎اندازی و ظرفیت بسیار بزرگی در این راستا ایجاد خواهد شد و هرکانون یک نشریه خواهد داشت.

کلمات کلیدی: دانشگاه فرهنگیان، اخبار دانشگاه فرهنگیان، سرانه فرهنگی دانشجویان، میزان سرانه فرهنگی دانشجویان، فرهنگیان

آمار بازدید: 443 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image