ارتباط مستقیم با 30652 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
تدریس خصوصی استاد شاسواری
IELTS-TUTOR
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
تدریس خصوصی بهمن آبادی
آموزشگاه
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
تدریس ریاضی رجبی
تدریس آیلتس بهرامی
آموزشگاه راه ذکریا
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
beikmohammadlou
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
ایران مدرس اخبار سایر اخبار اعلام شرایط و ضوابط گزینش نیمه متمرکز دانشجو از سه تیرماه (1 تیر 92)

اعلام شرایط و ضوابط گزینش نیمه متمرکز دانشجو از سه تیرماه (1 تیر 92)

مشاور عالی رئیس سازمان سنجش آموزش کشور گفت: فهرست شرایط و ضوابط گزینش نیمه متمرکز و شرایط خاص از دوشنبه 3 تیرماه اعلام می‌شود.


به گزارش خبرنگار گروه دانشگاه خبرگزاری فارس، حسین توکلی مشاور ارشد رئیس سازمان سنجش در نشست خبری این سازمان گفت: در آزمون سراسری سال 92 دو روش برای پذیرش دانشجو وجود دارد. یکی از این روش‌ها گزینش دانشجو از طریق گزینش متمرکز و دیگری گزینش به صورت نیمه متمرکز خواهد بود.

وی افزود: اکثریت قریب به اتفاق پذیرش به صورت متمرکز است و برخی از رشته‌ها دارای شرایط ویژه‌ای هستند که پذیرش دانشجویی آنها به صورت نیمه متمرکز و شرایط خاص خواهد بود.

توکلی در ادامه خاطرنشان کرد: فهرست شرایط و ضوابط پذیرش دانشجو در گزینش نیمه متمرکز و شرایط خاص از دوشنبه 3 تیرماه بر روی سایت سازمان سنجش قرار گرفته و در نشریه پیک سنجش نیز منتشر خواهد شد.

وی افزود: علاقمندان این گروه‌های آزمایشی باید بر اساس علاقمندی کد رشته‌های این رشته‌ها را بر اساس برنامه انتخاب کنند و در مراحل گزینش اساسی مثل آزمون، مصاحبه و ... شرکت کنند.

توکلی تاکید کرد: اسامی پذیرفته‌شدگان گزینش‌های نیمه متمرکز در نیمه اول مهرماه اعلام می‌شود.

وی همچنین با اشاره به ویرایش علاقمندی داوطلبان شرکت‌کننده در دانشگاه‌های پیام نور و غیر انتفاعی، گفت: سازمان سنجش شرایطی را فراهم کرده است تا داوطلبانی که علاقمندی خود را به گزینش مؤسسات غیر انتفاعی و دانشگاه پیام نور اعلام نکرده‌اند، به قسمت ویرایش مراجعه و پس از پرداخت وجه اعلام ‌شده این مورد را ویرایش کنند.

مشاور ارشد رئیس سازمان سنجش در ادامه درباره رفع مغایرت‌های احتمالی در کارت داوطلبان تصریح کرد: داوطلبان باید مغایرت‌ها را حتما قبل از برگزاری آزمون حداکثر تا روز چهارشنبه 5 تیرماه از طریق باجه‌های رفع نقص برطرف کنند و در برخی موارد داوطلبان باید برابر دستورالعمل‌ها به سایت سازمان سنجش آموزش کشور مراجعه و موانع را برطرف کنند.

توکلی همچنین با اشاره به وسایل مورد نیاز داوطلبان برای حضور در آزمون، گفت:‌ داوطلب باید علاوه بر پرینت کارت که امضا و اثر انگشت دارد، اصل شناسنامه عکس‌دار و کارت ملی،‌ دو مداد سیاه پررنگ،‌ مدادتراش، پاکن و یک سوزن را همراه داشته باشد.

وی افزود: همراه داشتن وسایلی غیر از موارد مذکور مثل کتاب،‌ جزوه، تلفن همراه، تبلت، بیسیم و غیره و همچنین هرگونه نت ممنوع است و با متخلفین بنا به قانون رسیدگی تخلفات برخورد خواهد شد.

توکلی در پایان خاطرنشان کرد: در برخی از رشته‌های کاردانی به کارشناسی ماشین‌ حساب‌های خاصی با مدل خاص اعلام می‌شود که همراه داشتن آنها ایرادی ندارد، اما در آزمون سراسری همراه داشتن ماشین‌ حسابی که حتی 4 عمل اصلی را انجام می‌دهد، مجاز نیست.

کلمات کلیدی: گزینش نیمه متمرکز دانشجو، شرایط گزینش نیمه متمرکز دانشجو، ضوابط گزینش نیمه متمرکز دانشجو، نحوه گزینش نیمه متمرکز دانشجو، چگونگی گزینش نیمه متمرکز دانشجو، گزینش دانشجو

آمار بازدید: 198 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image