ارتباط مستقیم با 30646 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
تدریس خصوصی استاد شاسواری
IELTS-TUTOR
تدریس ریاضی رجبی
تدریس خصوصی بهمن آبادی
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
آموزشگاه
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
آموزشگاه راه ذکریا
تدریس آیلتس بهرامی
beikmohammadlou
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
ایران مدرس اخبار اخبار دانشگاه پیام نور راه‌اندازی آزمایشگاه‌های پلیمر و هرباریوم گیاهی دانشگاه پیام نور ارومیه (27 خرداد 92)

راه‌اندازی آزمایشگاه‌های پلیمر و هرباریوم گیاهی دانشگاه پیام نور ارومیه (27 خرداد 92)

رئیس دانشگاه پیام نور آذربایجان غربی گفت: آزمایشگاه‌های پلیمر و هرباریوم گیاهی دانشگاه پیام نور ارومیه راه‌اندازی شد.


علی ظهری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در ارومیه ضمن اشاره به بخشی از عملکرد دانشگاه پیام نور مرکز ارومیه، اظهار داشت: آزمایشگاه‌های پلیمر و هرباریوم گیاهی دانشگاه پیام نور ارومیه راه‌اندازی شد.

وی از افتتاح مجتمع تحصیلات تکمیلی امام حسین (ع) این دانشگاه در سال گذشته با حضور استاندار آذربایجان غربی خبر داد و افزود: با افتتاح این ساختمان، آزمایشگاه‌های این مرکز در ساختمان جدید استقرار یافتند.

ظهری به اهمیت امر تحقیق و پژوهش‌های عملی در دانشگاه‌ها تاکید کرد و گفت: وسایل و ملزومات مصرفی و غیر مصرفی موردنیاز برای آزمایشگاه‌های این مرکز خریداری شد و آزمایشگاه کارشناسی ارشد شیمی آن با خرید دستگاه اتولب تجهیز شد.

وی از راه‌اندازی آزمایشگاه‌های پلیمر و هرباریوم گیاهی دانشگاه پیام نور ارومیه خبر داد.

ظهری با اشاره به راه‌اندازی و تجهیز کارگاه‌های تراشکاری، جوشکاری، مصالح و کارگاه برق و الکترونیک این مرکز در سال گذشته، افزود: به منظور تخصصی کردن کارگاه‌ها نیروهای مستعد در زمینه پژوهشی برای فعالیت در کارگاه‌های این واحد جذب شدند.

وی به تجهیز این دانشگاه با خرید دو دستگاه حضور غیاب انگشتی اشاره کرد و گفت: سال گذشته قرائت‌خانه و کتابخانه این مرکز با هدف تسهیل و گسترش مطالعات دانشجویان در فضای دانشگاه صورت گرفت.

ظهری با اشاره به برگزاری دوره‌های مختلف آموزشی در دانشگاه، اعلام کرد: دوره‌های آموزشی مهارت‌های کاربری کامپیوتر، فوتوشاپ، اتوکد،پرورش قارچ و گیاهان دارویی با شرکت حدود 500 نفر از دانشجویان دانشگاه، برگزار شد.

وی با تاکید بر اهمیت توجه به ارتقای کیفیت آموزشی در تمام مراکز دانشگاهی، خاطرنشان کرد: در سال‌های گذشته کمیت و کیفیت کلاس های رفع اشکال این دانشگاه تا حد بالایی ارتقا یافته است و امر حضور و غیاب دانشجویان نیز با جدیت بیشتری پیگیری می‌شود.

ظهری به تعداد دانشجویان فارغ‌التحصیل از این مرکز در سال گذشته اشاره کرد و گفت: سال گذشته 2 هزار و 30 نفر در مقطع کارشناسی، 250 نفر در مقطع کاردانی و 150 نفر در مقطع کارشناسی ارشد ازاین دانشگاه فارغ‌التحصیل شدند.

کلمات کلیدی: راه‌اندازی آزمایشگاه‌های پلیمر، آزمایشگاه‌های پلیمر، هرباریوم گیاهی، آزمایشگاه هرباریوم گیاهی، پیام نور، دانشگاه پیام نور ارومیه، اخبار دانشگاه پیام نور ارومیه، دانشگاه پیام نور، پیام نور ارومیه

آمار بازدید: 362 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image