ارتباط مستقیم با 30721 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
تدریس خصوصی استاد شاسواری
IELTS-TUTOR
تدریس ریاضی رجبی
آموزشگاه راه ذکریا
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
تدریس خصوصی بهمن آبادی
آموزشگاه
تدریس آیلتس بهرامی
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
beikmohammadlou
ایران مدرس اخبار اخبار دانشگاه پیام نور فعالیت پیام نور در اردبیل با 13 واحد و مرکز (26 آذر 92)

فعالیت پیام نور در اردبیل با 13 واحد و مرکز (26 آذر 92)

رئیس دانشگاه پیام نور استان اردبیل بر اجرای منویات مقام معظم رهبری در واحدها و مراکز این دانشگاه تاکید کرد.




به گزارش خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، دکتر ولی الله خوش‌طینت با بیان اینکه اجرای منویات مقام معظم رهبری در واحدها و مراکز از اولویت های نخست فرهنگی در این دانشگاه می باشد، افزود : در حوزه فرهنگی در سال جاری 750 برنامه فرهنگی به ثبت رسیده است و در سال گذشته رتبه اول کشوری در میان دانشگاه های پیام نور کشور را بدست آورده‌ایم.

وی تاکید بر قرآن و نهج‌البلاغه، نماز و منویات مقام معظم رهبری از اولویت‌های فرهنگی این دانشگاه برشمرد و تصریح کرد: در همه زمینه های علمی، فرهنگی، سیاسی و ... برای رسیدن به بهترین روش باید تضارب آرا وجود داشته باشد.

خوش‌طینت با اشاره به عملکرد این دانشگاه، افزود: دانشگاه پیام‌نور استان اردبیل دارای 13 واحد و مرکز، 21 هزار دانشجو، 252 رشته محل، 323 فعالیت پژوهشی و 80 هزار جلد کتاب می باشد.



رئیس دانشگاه پیام نور استان اردبیل گفت : دانشگاه پیام نور در توسعه کیفی در مقاطع کارشناسی و کارشناسی ارشد دانشجو پذیرش می کند و در توسعه کمی نیز ارتقای فضای فیزیکی دانشگاه از 264 هزار مترمربع به 750 هزار مترمربع در عرصه و از 34 هزار مترمربع به 75 هزار مترمربع در زیربنا می باشد.

آمار بازدید: 264 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image