ارتباط مستقیم با 30647 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
تدریس خصوصی استاد شاسواری
IELTS-TUTOR
آموزشگاه
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
تدریس آیلتس بهرامی
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
beikmohammadlou
آموزشگاه راه ذکریا
تدریس ریاضی رجبی
تدریس خصوصی بهمن آبادی
ایران مدرس اخبار اخبار دانشگاه پیام نور برگزاری آزمون‌های بدون کاغذ در 5 واحد دانشگاهی پیام نور استان سمنان (27 خرداد 92)

برگزاری آزمون‌های بدون کاغذ در 5 واحد دانشگاهی پیام نور استان سمنان (27 خرداد 92)

رییس دانشگاه پیام نور استان سمنان از برگزاری آزمون‌های الکترونیکی و بدون کاغذ در 4 مرکز و 5 واحد دانشگاهی استان سمنان خبر داد.




به گزارش سرویس دانشگاهی خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا) - منطقه سمنان، دکتر خیاطیان، اظهار کرد: از نیمسال قبل آزمون الکترونیکی دانشگاه پیام نور در برخی از مراکز دانشگاه پیام نور آغاز شد که در استان نیز مراکز سمنان و دامغان مجری برگزاری این طرح بودند.



وی افزود: آزمون‌های نیم سال دوم سال تحصیلی 92-91 همراه با تغییرات فراوانی برای دانشجویان و خانواده پیام نور برگزار شد که از جمله این تغییرات می توان به برگزاری امتحانات بدون کاغذ در 506 مرکز پیام نور و برگزاری آن لاین این امتحانات در مراکز و واحدهای این دانشگاه اشاره کرد. همچنین در دانشگاه پیام نور استان نیز کلیه مراکز و واحدهای دانشگاه در هر نوبت امتحانی یک آزمون را بدون کاغذ برگزار کردند.



خیاطیان گفت: در کشور حدود 700هزار نفر در دانشگاه پیام نور، بدون کاغذ آزمون داده‌اند که در استان نیز در هر نوبت امتحانی حدود 220 نفر و در هر روز حدود 1100 نفر و در طول 19 روز امتحانات دانشگاه پیام نور حدود 20 هزار و 900 نفر آزمون به صورت الکترونیکی و بدون کاغذ امتحان دادند.



وی گفت: در حالت عادی دانشجویان دانشگاه پیام نور نمرات آزمون‌های خود را پس از 24 ساعت می‌توانند در سیستم گلستان مشاهده کنند که از جمله دیگر تغییرات این نیم سال تحصیلی در پیام نور می توان به اعلام نتایج برخی از آزمون قبل از خروج داوطلب از محل امتحان اشاره کرد که خوشحالی و استقبال داوطلبان را در پی داشت.



رییس دانشگاه پیام نور استان سمنان افزود: دانشگاه پیام نور به عنوان تنها ارگانی است که این امکان را دارد و از ترم های بعدی بیشتر آزمون‌ها به صورت الکترونیکی برگزار خواهد شد واز جمله مزایای این شیوه صرفه جویی در زمان، هزینه‌های کاغذ و تکثیر برگه‌های امتحانی است.

کلمات کلیدی: پیام نور استان سمنان، آزمون بدون کاغذ، پیام نور، دانشگاه پیام نور، امتحانات پیام نور، اخبار پیام نور، آزمون های پیام نور، اخبار جدید پیام نور

آمار بازدید: 401 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image