ارتباط مستقیم با 30634 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
IELTS-TUTOR
تدریس خصوصی استاد شاسواری
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
تدریس خصوصی بهمن آبادی
آموزشگاه
تدریس ریاضی رجبی
آموزشگاه راه ذکریا
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
تدریس آیلتس بهرامی
beikmohammadlou
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
ایران مدرس اخبار سایر اخبار ورود معلم به آموزش و پرورش تنها از طریق دانشگاه فرهنگیان (26 خرداد 92)

ورود معلم به آموزش و پرورش تنها از طریق دانشگاه فرهنگیان (26 خرداد 92)

رئیس مرکز آموزش نیروی انسانی وزارت آموزش و پرورش گفت: از این پس تمام معلمان و مربیان مدارس باید از کانال دانشگاه فرهنگیان بگذرند.


به گزارش خبرگزاری فارس از قم، اسدالله اسدی‌گرمارودی پیش از ظهر امروز در نشست ظرفیت‌ها و توانمندی‌های حوزه‌های علمیه و مراکز حوزوی در عرصه آموزش و منابع انسانی که در دبیرخانه ستاد همکاری‌های حوزه علمیه و آموزش و پرورش در قم برگزار شد اظهار کرد: وزیر آموزش و پرورش توجه ویژه‌ای به تعامل بیشتر با حوزه‌های علمیه دارد.

وی افزود: خدمات متقابل میان آموزش و پرورش و حوزه‌های علمیه در جلسات گذشته مورد بررسی قرار گرفتند و قرار بر این شد که با ارائه چشم‌اندازهای راهبردی این مسائل اجرایی شوند.

رئیس مرکز آموزش نیروی انسانی وزارت آموزش و پرورش ایجاد دانشگاه را یکی از ظرفیت‌های این تعامل و همکاری دانست و خاطرنشان کرد: در اساس‌‌نامه دانشگاه فرهنگیان و برای تامین نیروهای مورد نیاز این مسئله مورد توجه قرار گرفته است.

وی ادامه داد: از این پس تمام معلمان و مربیان مدارس باید از کانال دانشگاه فرهنگیان بگذرند؛ راه‌اندازی این دانشگاه یکی از آرزوهای همیشگی کسانی بوده که برای پرورش و تربیت نسل آینده دغدغه دارند.

اسدی‌گرمارودی با بیان اینکه تعامل میان حوزه و آموزش و پرورش یکی از اهداف انقلاب اسلامی بوده است گفت: آموزش و پرورش می‌تواند یکی از مراکز قابل اتکا برای حوزه‌های علمیه باشد و در این بین آموزش ضمن خدمت یکی از ظرفیت‌های همکاری‌ می‌تواند باشد.

رئیس مرکز آموزش نیروی انسانی وزارت آموزش و پرورش خاطرنشان کرد: آموزش معلمان دروس دینی در حین خدمت توسط حوزه‌های علمیه باید مورد توجه قرار گیرد.

وی با تاکید بر تامین ائمه جماعات مدارس و پاسخگویی به شبهات اعتقادی و دینی دانش‌آموزان توسط حوزه‌های علمیه عنوان داشت: علاوه بر این ظرفیت‌های دیگری همچون انجمن اولیا و مربیان نیز می‌تواند در بحث تعاملات مورد توجه قرار گیرد.

اسدی گرمارودی پژوهش را یکی از نیازهای اساسی مراکز دانشگاهی دانست و افزود: در بحث آموزش دانشجویان دانشگاه فرهنگیان نیازمند همکاری بیشتر حوزه‌های علمیه و آموزش و پرورش هستیم؛ این یک فرصت طلایی برای ورود حوزه علمیه به پرورش و تربیت دانش‌ آموزان محسوب می‌شود.

رئیس مرکز آموزش نیروی انسانی وزارت آموزش و پرورش با بیان اینکه حوزه‌های علمیه نباید منتظر درخواست وزارت آموزش و پرورش باشند گفت: حوزه خود باید وارد عرصه شده و ابتکار عمل را در دست بگیرد.

کلمات کلیدی: ورود معلم به آموزش و پرورش، استخدام معلم، آموزش و پرورش، استخدام آموزش و پرورش، اخبار آموزش و پرورش، اخبار جدید آموزش و پرورش، دانشگاه فرهنگیان، اخبار دانشگاه فرهنگیان، مربیان مدارس، استخدام مربی

آمار بازدید: 783 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image