ارتباط مستقیم با 30641 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
IELTS-TUTOR
تدریس خصوصی استاد شاسواری
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
تدریس آیلتس بهرامی
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
تدریس خصوصی بهمن آبادی
beikmohammadlou
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
آموزشگاه راه ذکریا
تدریس ریاضی رجبی
آموزشگاه
ایران مدرس اخبار اخبار دانشگاه پذیرش دانشجوی دکتری از مهر ماه در دانشگاه ایلام (23 خرداد 92)

پذیرش دانشجوی دکتری از مهر ماه در دانشگاه ایلام (23 خرداد 92)

رییس دانشگاه ایلام با اشاره به اینکه با برنامه‌ریزی و رایزنی‌های انجام شده در مهرماه امسال در 14 رشته تحصیلی در مقطع دکتری و 30 رشته تحصیلی در مقطع کارشناسی ارشد دانشگاه، دانشجو می‌پذیرد، ابراز امیدواری کرد که دانشجویان بتوانند از این فرصت برای ادامه تحصیل خود استفاده کنند.




به گزارش سرویس دانشگاهی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، دکتر علی محمدی رییس دانشگاه ایلام در مراسم جشن فارغ‌التحصیلی دانشجویان دانشگاه ایلام که با حضور مسئولان و دانشجویان این دانشگاه برگزار شد، گفت: موضوع فرهنگ در جامعه ما و به ویژه در دانشگاه‌ها از اهمیت زیادی برخوردار است. بر این اساس باید از دانشجویان فعال در این حوزه تقدیر شود.



وی ادامه داد: با زحمات دانشجویان تلاش و همکاری نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری، معاون فرهنگی دانشگاه، کارشناسان امور فرهنگی و دانشجویان، دانشگاه ایلام به مدت دو سال است که جز 12 دانشگاه برتر فرهنگی در سطح کشور قرار می‌گیرد.



رییس دانشگاه ایلام تاکید کرد: دو نکته در فعالیت‌های فرهنگی دانشجویان حائز اهمیت است. اول اینکه به وظیفه خود در جامعه اسلامی و دانشگاه عمل کرده‌اند، چرا که در فرهنگ دینی عمل به تکلیف از اهمیت بسزایی برخوردار است و دوم کسب تجربه توسط این دانشجویان است که این تجربه گرانبها در آینده برای آنها اهمیت کلیدی دارد، چرا که می‌توانند در کارهای اجرایی و اداری از این تجربه ارزشمند استفاده کنند.



وی در ادامه خطاب به دانشجویان فارغ‌التحصیل، ادامه داد: زندگی خود را در این مدت مرور کنید تا ضمن شناسایی نقاط ضعف و قوت با برنامه‌ریزی و همچنین برطرف کردن ضعف‌ها، خود را برای ورود به مدارج علمی بالاتر و همچنین زندگی اجتماعی آماده کنید.



علی محمدی با اشاره به اینکه با برنامه‌ریزی و رایزنی‌های انجام شده در مهرماه امسال در 14 رشته تحصیلی در مقطع دکتری و 30 رشته تحصیلی در مقطع کارشناسی ارشد دانشگاه، دانشجو می‌پذیرد، ابراز امیدواری کرد که دانشجویان بتوانند از این فرصت برای ادامه تحصیل خود استفاده کنند.

کلمات کلیدی: پذیرش دانشجوی دکتری، پذیرش دانشجو، دکتری، دانشگاه ایلام، دکتری دانشگاه ایلام، اخبار دانشگاه ایلام، اخبار جدید دانشگاه ایلام

آمار بازدید: 917 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image