ارتباط مستقیم با 30646 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
IELTS-TUTOR
تدریس خصوصی استاد شاسواری
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
تدریس آیلتس بهرامی
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
beikmohammadlou
تدریس ریاضی رجبی
آموزشگاه راه ذکریا
تدریس خصوصی بهمن آبادی
آموزشگاه
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
ایران مدرس اخبار اخبار دانشگاه جزییات حذف کنکور دانشگاه پیام نور و نحوه پذیرش دانشجو (18 آذر 91)

جزییات حذف کنکور دانشگاه پیام نور و نحوه پذیرش دانشجو (18 آذر 91)

رییس دانشگاه پیام‌نور با تشریح جزییات حذف کنکور این دانشگاه، گفت:‌ حذف کنکور در بیش از 1400 کد رشته محل این دانشگاه از امسال اجرایی می‌شود.



دکتر حسن زیاری در گفت‌وگو با خبرنگار «دانشگاهی» خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، با بیان اینکه بحث حذف کنکور مربوط به تمامی رشته‌ محل‌های دانشگاه پیام‌نور نیست، گفت: در حال حاضر در حدود 1400 رشته محل، بحث حذف کنکور مطرح شده است که داوطلبان می‌توانند بر اساس سوابق تحصیلی و بدون شرکت در آزمون، در این رشته‌ها پذیرش شوند.


وی افزود: دانشگاه پیام نور اعلام کرده است که داوطلبان می‌توانند در حدود 1400 رشته محل بدون شرکت در کنکور سراسری و یا آزمون فراگیر (نوبت دوم بهمن ماه) و بر اساس سوابق تحصیلی پذیرش شوند.


وی در خصوص شیوه پذیرش داوطلبان در رشته‌های بدون کنکور، گفت: موارد اجرایی و شیوه پذیرش طی جلساتی توسط دانشگاه‌ پیام‌نور و سازمان سنجش در دست پیگیری است و به زودی اعلام می‌شود.


رییس دانشگاه پیام‌نور با بیان اینکه اسامی 1400 رشته ذکر شده به سازمان سنجش ارائه شده است، تصریح کرد: داوطلبان برای شرکت در سایر رشته محل‌های دانشگاه می‌توانند از طریق آزمون سراسری و یا آزمون فراگیر (نوبت دوم بهمن ماه)‌ اقدام کنند.


زیاری در خاتمه خاطر نشان کرد: بر این اساس داوطلبان در صورت تمایل جهت پذیرش در دانشگاه پیام‌نور، می‌توانند گزینه مربوطه به این دانشگاه را که در دفترچه کنکور سراسری ذکر شده است را علامت‌گذاری کنند.


کلمات کلیدی: جزییات حذف کنکور، حذف کنکور دانشگاه پیام نور، حذف کنکور، نحوه پذیرش دانشجو پیام نور، دانشگاه پیام نور

آمار بازدید: 641 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image