ارتباط مستقیم با 30675 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
تدریس خصوصی استاد شاسواری
IELTS-TUTOR
تدریس ریاضی رجبی
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
تدریس آیلتس بهرامی
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
beikmohammadlou
آموزشگاه
آموزشگاه راه ذکریا
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
تدریس خصوصی بهمن آبادی
ایران مدرس اخبار اخبار دانشگاه ظرفیت پذیرش دانشجو در رشته‌های علوم پزشکی در کنکور 92 (18 خرداد 92)

ظرفیت پذیرش دانشجو در رشته‌های علوم پزشکی در کنکور 92 (18 خرداد 92)

معاون آموزشی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی با اشاره به میزان افزایش ظرفیت‌ پذیرش دانشجو در رشته‌های علوم پزشکی نسبت به سال گذشته، گفت: امسال در دوره روزانه افزایشی نخواهیم داشت.



دکتر بهرام عین‌اللهی در گفت‌وگو با خبرنگار دانشگاهی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، با اشاره به افزایش ظرفیت پذیرش در رشته‌های علوم پزشکی، گفت: میزان افزایش در رشته‌های علوم پزشکی بر اساس نیاز متفاوت است، البته امسال فقط افزایش ظرفیت‌ها در واحدهای بین‌الملل است.


وی با اشاره به افزایش دو برابری ظرفیت پذیرش دانشجوی دکترای حرفه‌ای، گفت: با توجه به ایجاد این 11 واحد 850 ظرفیت جدید به ظرفیت واحدهای بین الملل اضافه شده است.


عین‌اللهی افزود: بر این اساس پذیرش دانشجو در 24 واحد بین الملل در دوره دکترای حرفه‌ای 2300 نفر است که با توجه به ظرفیت جدید ایجاد شده 395 نفر در رشته پزشکی، 260 نفر در رشته دندانپزشکی و 195 نفر در رشته داروسازی به ظرفیت‌های سابق این رشته‌ها اضافه شده است.

کلمات کلیدی: ظرفیت پذیرش دانشجو، پذیرش دانشجو، پذیرش دانشجو سال 92، پذیرش دانشجو کنکور 92، رشته‌های علوم پزشکی، علوم پزشکی، اخبار علوم پزشکی، کنکور 92، اخبار کنکور 92، کنکور

آمار بازدید: 1008 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image
نظرات کاربران
hfaooghi@yahoo.com پنج شنبه ۳۰ خرداد ۱۳۹۲ - ۱۱:۰۶

سلام میشه بدون کنکور پزشکی خوند؟