ارتباط مستقیم با 30626 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
تدریس خصوصی استاد شاسواری
IELTS-TUTOR
آموزشگاه
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
آموزشگاه راه ذکریا
beikmohammadlou
تدریس آیلتس بهرامی
تدریس خصوصی بهمن آبادی
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
تدریس ریاضی رجبی
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
ایران مدرس اخبار اخبار کنکور انتخاب رشته 49 درصد از داوطلبان کنکور وعدم تمدید مهلت انتخاب رشته (23 مرداد 92)

انتخاب رشته 49 درصد از داوطلبان کنکور وعدم تمدید مهلت انتخاب رشته (23 مرداد 92)

مشاور ارشد رئیس سازمان سنجش آموزش کشور گفت: تا ساعت ۸ صبح امروز ۴۶۰ هزار نفر معادل 49/7درصد از مجازین انتخاب رشته برای تکمیل فرم انتخاب رشته‌های تحصیلی آزمون سراسری سال ۹۲ اقدام کرده‌اند.


حسین توکلی مشاور ارشد رئیس سازمان سنجش آموزش کشور در گفت‌وگو با خبرنگار گروه دانشگاه خبرگزاری فارس گفت: تا ساعت 8 صبح امروز 408 هزار نفر از داوطلبان مجاز به انتخاب رشته در کنکور 92، نسبت به تکمیل فرم انتخاب رشته‌های تحصیلی آزمون سراسری اقدام کرده‌اند که این تعداد معادل 49/7 درصد کل داوطلبان مجاز به انتخاب رشته است.

وی افزود: نظر به اینکه بر اساس برنامه زمانی پیش‌بینی شده مهلت انتخاب رشته این آزمون راس ساعت 24 فردا پنجشنبه 24 مرداد ماه به پایان می‌رسد، لذا به تمام داوطلبانی که تاکنون نسبت به انتخاب رشته و تکمیل فرم انتخاب رشته الکترونیکی اقدام نکرده‌اند اکیدا توصیه می‌شود که در فرصت باقیمانده با مطالعه دقیق دفترچه راهنما و اطلاعیه‌های سازمان سنجش در رابطه با ظرفیت‌های جدید که هم‌اکنون نیز بر روی سایت سازمان سنجش آموزش کشور قرار دارد نسبت به انتخاب رشته خود اقدام کنند.

توکلی در ادامه خاطرنشان کرد: داوطلبان باید به ترتیب اولویت انتخاب رشته‌های خود را در فرم پیش‌نویس درج کنند و پس از کنترل‌های لازم و اطمینان از کد رشته‌محل‌ها حداکثر تا ساعت 24 فردا با مراجعه به سایت سازمان سنجش اقدام به انتخاب رشته کرده و در نهایت کد 15 رقمی را به عنوان رسید انتخاب رشته دریافت کنند.

مشاور ارشد رئیس سازمان سنجش در پایان تاکید کرد: مهلت انتخاب رشته تمدید نخواهد شد و بدیهی است که پس از ساعت مذکور انتخاب رشته برای داوطلبان میسر نخواهد بود.

کلمات کلیدی: مهلت انتخاب رشته، مهلت انتخاب رشته کنکور 92، انتخاب رشته کنکور 92، انتخاب رشته، کنکور 92

آمار بازدید: 353 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image