ارتباط مستقیم با 30741 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
IELTS-TUTOR
تدریس خصوصی استاد شاسواری
تدریس خصوصی بهمن آبادی
تدریس ریاضی رجبی
تدریس آیلتس بهرامی
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
آموزشگاه راه ذکریا
beikmohammadlou
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
آموزشگاه
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
ایران مدرس اخبار سایر اخبار نتایج آزمون بازپذیری حوزه‌های علمیه خواهران اعلام شد (13 خرداد 92)

نتایج آزمون بازپذیری حوزه‌های علمیه خواهران اعلام شد (13 خرداد 92)

نتایج آزمون بازپذیری حوزه‌های علمیه خواهران از سوی مدیریت سنجش و پذیرش حوزه های خواهران اعلام شد.


به گزارش خبرنگار مهر، نتایج قبول‌شدگان آزمون بازپذیری حوزه‌های علمیه خواهران و معرفی‌شدگان به مصاحبه در سامانه داخلی بازپذیری حوزه‌های علمیه خواهران قابل مشاهده است و شرکت‌کنندگان در این آزمون از طریق مدارس علمیه خواهران می‌توانند از نتیجه آزمون خود مطلع شوند.

مصاحبه داوطلبان بازپذیری از 16 خرداد تا 15 تیر بر اساس دستورالعمل ارسالی به مدارس انجام می‌گیرد به همین منظور تمام مشخصات معرفی‌شدگان به مصاحبه، از طریق نرم‌افزار بازپذیری برای مدارس علمیه قابل دریافت خواهد بود.

براین اساس داوطلبان بازپذیری که به مرحله مصاحبه راه یافته‌اند،‌ بعد از قبولی در مصاحبه به منظور تعیین قطعی پایه تحصیلی‌شان به امور آموزشی مرکز مدیریت حوزه‌های علمیه خواهران معرفی خواهند شد.

این دسته از داوطلبان با توجه به پراکندگی آنها در مدارس علمیه سراسر کشور، بر اساس ضوابط پذیرش (رعایت مسافت‌های بین محل سکونت و محل تحصیل) و با توجه به اولویت‌های انتخابی به مدارس مربوطه معرفی خواهند شد.

آزمون بازپذیری مربوط به داوطلبانی است که پیش از این در واحدهای تابعه مرکز مدیریت حوزه‌های علمیه خواهران مشغول به تحصیل بوده‌اند و به دلایلی تحصیل خود را رها کرده‌اند.

دسته‌ای دیگر از داوطلبانی که در بازپذیری شرکت می‌کنند طلابی هستند که در مدارس علمیه غیرتحت پوشش مرکز مدیریت حوزه‌های علمیه خواهران تحصیل کرده‌اند و قصد دارند در مدارس زیر پوشش این مرکز ادامه تحصیل دهند.

کلمات کلیدی: نتایج آزمون بازپذیری، آزمون بازپذیری، آزمون بازپذیری سال 92، حوزه‌های علمیه خواهران، آزمون حوزه‌های علمیه خواهران

آمار بازدید: 793 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image