ارتباط مستقیم با 30705 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
تدریس خصوصی استاد شاسواری
IELTS-TUTOR
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
آموزشگاه راه ذکریا
beikmohammadlou
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
آموزشگاه
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
تدریس آیلتس بهرامی
تدریس ریاضی رجبی
تدریس خصوصی بهمن آبادی
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
ایران مدرس اخبار سایر اخبار زمان توزیع کارت ورود به جلسه آزمون استخدامی ادارات استان اردبیل (12 خرداد 92)

زمان توزیع کارت ورود به جلسه آزمون استخدامی ادارات استان اردبیل (12 خرداد 92)

استانداری اردبیل از توزیع کارت ورود به جلسه‌ی آزمون استخدامی استانداری و تعدادی از دستگاه‌های اجرایی استان از 14 خرداد‌ماه خبر داد.






به گزارش خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، توزیع کارت آزمون استخدامی ادارات استان اردبیل تا روز پنج‌شنبه - 16 خرداد‌ماه 92 - در پایگاه اطلاع‌رسانی استانداری ادامه خواهد داشت.





داوطلبانی که به موقع در این آزمون ثبت نام و کد رهگیری دریافت کرده‌اند، در تاریخ‌های یاد شده می‌توانند به نشانی اینترنتی www.ostan-ar.ir نسبت به دریافت کارت ورود به جلسه و راهنمای حوزه‌های آزمون اقدام کنند.





داوطلبان در صورت مشاهده هرگونه مشکل احتمالی در کارت ورود به جلسه‌ی خود می‌توانند از تاریخ 15 تا 16 خرداد‌ماه برای رفع نقص به دفتر آموزش و پژوهش استانداری واقع در شهرک اداری اردبیل مراجعه کنند.





آزمون استخدامی استانداری و تعدادی از دستگاه‌های اجرایی استان به صورت متمرکز در تاریخ 17 خرداد‌ماه در شهر اردبیل برگزار خواهد شد.





برای آزمون استخدامی ادارات اردبیل 11 هزار و 106 داوطلب واجد شرایط مرد و هشت هزار و 765 داوطلب واجد شرایط زن ثبت‌نام کرده‌اند.

کلمات کلیدی: استخدام جدید، اخبار استخدامی، استخدامی جدید، استخدام خرداد 92، استخدام سال 92، آزمون استخدامی ادارات استان اردبیل، استخدام اردبیل، استخدامی اردبیل

آمار بازدید: 748 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image