ارتباط مستقیم با 30745 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
تدریس خصوصی استاد شاسواری
IELTS-TUTOR
تدریس ریاضی رجبی
آموزشگاه
آموزشگاه راه ذکریا
تدریس خصوصی بهمن آبادی
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
beikmohammadlou
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
تدریس آیلتس بهرامی
ایران مدرس اخبار سایر اخبار استخدام 550 مربی آموزش فنی و حرفه‌ای (5 خرداد 92)

استخدام 550 مربی آموزش فنی و حرفه‌ای (5 خرداد 92)

سازمان آموزش فنی و حرفه‌ای کشور در نظر دارد 550 مربی آموزش فنی و حرفه‌ای را از طریق آزمون استخدامی جذب کند.




اژدر ولی خانی - معاون اداری پشتیبانی سازمان آموزش فنی و حرفه‌ای کشور - با اعلام این مطلب به خبرنگار تعاون و اشتغال ایسنا، گفت: بر اساس برنامه‌ریزی باید یک سوم نیروهای سازمان در حوزه ستادی و دو سوم در حوزه صف با عنوان مربی فعالیت کنند ولی در طول شش سال گذشته با وجود افزایش تعداد مراکز فنی و حرفه‌ای هیچگونه جذبی صورت نگرفته و این امر محقق نشده است.



وی از فعالیت بیش از 2150 نیروی مربی و 3500 نیروی ستادی غیر مربی در این سازمان خبر داد و افزود: در راستای اصلاح هرم نیروی انسانی شاغل در این سازمان، سال گذشته چارت دار کردن مراکز آموزشی فاقد چارت این سازمان در دستور کار قرار گرفت و بیش از 260 مرکز دارای چارت سازمانی شدند.



ولی خانی ادامه داد: همچنین با پیگیری‌های صورت گرفته در سال گذشته به منظور نزدیک کردن تعداد مربیان به استاندارد مورد نیاز، 4876 مجوز تغییر وضعیت استخدامی مربیان غیررسمی این سازمان از مجلس اخذ شد.



معاون اداری و پشتیبانی سازمان آموزش فنی و حرفه‌ای کشور تصریح کرد: با چارت دار شدن 260 مرکز آموزشی این سازمان، یک هزار پست مربی به پست‌های موجود سازمان اضافه و زیرساختهای لازم برای جذب مربیان فراهم شده است.



وی درباره نحوه جذب و تغییر وضعیت مربیان فنی و حرفه‌ای اظهار کرد: خوشبختانه امکان جذب و تغییر وضعیت 550 نفر مربی با رعایت بودجه و اعتبارات سازمانی فراهم شده است که در آینده نزدیک از طریق درج آگهی آزمون استخدامی شرایط مربوط در روزنامه‌های کثیرالانتشار اعلام خواهد شد.



به گفته ولی خانی متقاضیان در مرحله اول، در آزمون نظری شرکت خواهند کرد و در صورت قبولی و اخذ 60 درصد نمره به مرحله آزمون عملی راه خواهند یافت.



معاون اداری و پشتیبانی سازمان آموزش فنی و حرفه‌ای کشور، تشکیل کمیته استخدام بر اساس تاکید رییس سازمان، تعیین 550 سهمیه استخدامی در مرحله اول و توزیع استانی بر اساس شاخصها و چارت سازمانی موجود در استان‌ها، تعیین پست‌های بلاتصدی مربی و تعیین سهمیه ایثارگران با هماهنگی بنیاد شهید و امور ایثارگران را از جمله اقدامات صورت گرفته در حوزه استخدام مربیان برشمرد.

کلمات کلیدی: استخدام، استخدام جدید، اخبار جدید استخدام، استخدامی خرداد 92، استخدام سال 92، مربی آموزش فنی و حرفه‌ای، استخدام مربی آموزش فنی و حرفه‌ای، جذب مربی آموزش فنی و حرفه‌ای

آمار بازدید: 3919 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image