ارتباط مستقیم با 30672 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
تدریس خصوصی استاد شاسواری
IELTS-TUTOR
آموزشگاه
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
تدریس ریاضی رجبی
تدریس خصوصی بهمن آبادی
beikmohammadlou
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
آموزشگاه راه ذکریا
تدریس آیلتس بهرامی
ایران مدرس اخبار اخبار دانشگاه امتیاز ویژه صنعتی به دانشجویان و اساتید دانشگاه امیرکبیر (1 خرداد 92)

امتیاز ویژه صنعتی به دانشجویان و اساتید دانشگاه امیرکبیر (1 خرداد 92)

برای توسعه بازدیدهای صنعتی در مقطع کارشناسی دانشگاه صنعتی امیر کبیر، آیین نامه بازدیدهای صنعتی تدوین شد که به موجب آن به اساتید و دانشجویان فعال امتیازاتی اختصاص می‌یابد.به گزارش خبرنگار مهر، ایـن آیین نامه تشـویقی برای توسـعه بازدیدهای صنعتی دانشجویان و اساتید است. طبق این آییـن نامه برای دانشـجویان که گـزارش مطلوبی را از بازدیدهـای خـود از صنایـع ارائه کنند امتیازاتی در نظر گرفته می شود.


برای اساتیدی که در بازدیدهای صنعتی فعال باشند امتیازاتی در زمینه گرنت و ارتقاء مرتبه علمی لحاظ خواهد شد. تدوین این آیین نامه از ایده هر درس یک بازدید، صورت گرفت، در برخی از دروس الزامی مبنی بر اینکه اساتید، دانشجویان را برای بازدید از مراکز صنعتی و کارخانه‌ها اعزام کنند وجود نداشت.

برای گسترش ارتباط دانشجویان کارشناسی با صنعت این ایده مطرح شد تا دانشجویان و اساتید تنها به بازدید در چند درس اکتفا نکرده و بازدید از مراکز صنعتی را گسترش دهند تا بتوانند بعد از فارغ التحصیلی به خوبی با صنعت ارتباط برقرار کنند.

با تدوین این آیین نامه و در نظر گرفتن امتیازاتی برای اساتید و دانشجویان فعال، زمینه‌ای برای تشویق اساتید و دانشجویان برای برگزاری و شرکت در بازدیدهای صنعتی فراهم خواهد شد.

کلمات کلیدی: دانشگاه امیرکبیر، اخبار دانشگاه امیرکبیر، اخبار جدید دانشگاه امیرکبیر، امتیاز ویژه دانشگاه امیرکبیر، اساتید دانشگاه امیرکبیر، دانشجویان دانشگاه امیرکبیر

آمار بازدید: 309 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image