ارتباط مستقیم با 30712 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
IELTS-TUTOR
تدریس خصوصی استاد شاسواری
beikmohammadlou
تدریس ریاضی رجبی
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
تدریس آیلتس بهرامی
آموزشگاه راه ذکریا
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
تدریس خصوصی بهمن آبادی
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
آموزشگاه
ایران مدرس اخبار اخبار دانشگاه بازدید نمایندگان دانشگاه‌های بلاروس از دانشگاه امیرکبیر (8 بهمن 92)

بازدید نمایندگان دانشگاه‌های بلاروس از دانشگاه امیرکبیر (8 بهمن 92)

نمایندگان تعدادی از دانشگاه های بزرگ بلاروس از دانشگاه صنعتی امیرکبیر بازدید کردند و از نزدیک با دستاوردها و توان مندی های این دانشگاه در حوزه های مختلف آشنا شدند.


به گزارش سرویس دانشگاهی ایسنا، دکتر علیرضا رهایی، رییس دانشگاه صنعتی امیرکبیر در حاشیه این بازدید گفت: پیش نهاد می کنیم همکاری دانشگاه صنعتی امیرکبیر با دانشگاه های بلاروس از دو حوزه انجام پروژه های مشترک و اعزام دانشجویان تحصیلات تکمیلی برای فرصت مطالعاتی به دانشگاه های این کشور آغاز شود.

وی با اشاره به توانمندی های مختلف دانشگاه صنعتی امیرکبیر، افزود: در این دانشگاه پروژه های مختلف و بزرگ تحقیقاتی در حوزه های پتروشیمی، الکترونیک، مخابرات و ... انجام می شود که دانشگاه های بزرگ کشور بلاروس می توانند در این پروژه ها همکاری مشترک داشته باشند.

رییس دانشگاه صنعتی امیرکبیر با اشاره به فرصت مطالعالتی 6 ماهه برای دانشجویان تحصیلات تکمیلی دانشگاه صنعتی امیرکبیر در دانشگاه های خارج از کشور، تصریح کرد: اگر دانشگاه های کشور بلاروس تعریف مناسبی از خود ارائه دهند ما می توانیم زمینه را فراهم کنیم تا دانشجویانمان فرصت های مطالعاتی خود را در دانشگاه های این کشور بگذرانند.

رهایی خاطرنشان کرد: پیش نویس تفاهم نامه ای که قرار است میان دانشگاه صنعتی امیرکبیر و تعدادی از دانشگاه های بزرگ بلاروس امضا شود را تدوین می کنیم تا مراحل حقوقی آن برای امضا نهایی انجام شود.

در این جلسه دکتر مصطفی صفوی مدیر همکاری‌های علمی و امور بین‌الملل دانشگاه صنعتی امیرکبیر اضافه کرد: باتوجه به توان علمی اساتید دانشگاه های بلاروسی می توان بستری فراهم کرد تا پروژه های ارشد و دکتری دانشجویان دانشگاه صنعتی امیرکبیر با راهنمایی اساتید ایرانی و بلاروسی انجام شود.

وی با اشاره به انجام پروژه های کلان در دانشگاه صنعتی امیرکبیر، بیان داشت: دانشگاه های کشور بلاروس می توانند در این پروژه ها با دانشگاه صنعتی امیرکبیر همکاری داشته باشند.

مدیرهمکاری های علمی و امور بین الملل دانشگاه صنعتی امیرکبیر گفت: همچنین بنا داریم تا در حوزه آموزشی از جمله برگزاری دوره های آموزشی مشترک با دانشگاه های بلاروس همکاری داشته باشیم.

صفوی در پایان تاکید کرد: هیات نمایندگان دانشگاه های مختلف کشور بلاروس با حضور در دانشگاه صنعتی امیرکبیر از دانشکده مهندسی برق، آزمایشگاه سازگاری الکترو مغناطیسی، آزمایشگاه و پژوهشکده مخابرات فرکانس بالا، آزمایشگاه شبیه سازی و مدل سازی شبکه برق و پروژه ابر رایانه دانشگاه صنعتی امیرکبیر بازدید کردند.

آمار بازدید: 270 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image