ارتباط مستقیم با 30676 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
تدریس خصوصی استاد شاسواری
IELTS-TUTOR
آموزشگاه راه ذکریا
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
تدریس ریاضی رجبی
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
تدریس آیلتس بهرامی
آموزشگاه
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
تدریس خصوصی بهمن آبادی
beikmohammadlou
ایران مدرس اخبار اخبار دانشگاه تأسیس دانشگاه الزهرا در هشتگرد و ادغام یک شعبه دانشگاه امیرکبیر (26 شهریور 91)

تأسیس دانشگاه الزهرا در هشتگرد و ادغام یک شعبه دانشگاه امیرکبیر (26 شهریور 91)

شورای گسترش آموزش عالی وزارت علوم ضمن موافقت با ایجاد 8 مرکز دانشگاهی جدید از راه اندازی دانشگاه الزهرا در شهر جدید هشتگرد خبر داد.


به گزارش خبرگزاری مهر، شورای گسترش آموزش عالی ضمن موافقت قطعی با ایجاد شعبه دانشگاه مذاهب اسلامی در شهر بندرعباس، با یک بار پذیرش دانشجو در دوره کارشناسی رشته های فقه و حقوق شافعی و فقه و حقوق امامیه در این دانشگاه موافقت به عمل آورد.

همچنین این شورا ضمن موافقت قطعی با ایجاد دانشکده علوم قرآنی در شهرهای گراش و بندرعباس با یک بار پذیرش دانشجو در دوره کارشناسی رشته های تفسیر قرآن مجید و علوم قرآن مجید در این دانشکده ها موافقت به عمل آورد.

شورای گسترش آموزش عالی ضمن موافقت قطعی با ایجاد آموزشکده کشاورزی وابسته به دانشگاه محقق اردبیلی در مشکین شهر، با یک بار پذیرش دانشجو در دوره کاردانی رشته های تکنولوژی تولیدات گیاهی، تکنولوژی مرتع و آبخیزداری‌ در این آموزشکده موافقت کرد.

این شورا ضمن موافقت قطعی با ایجاد دانشگاه کوثر (ویژه خواهران) در شهر بجنورد، با یک بار پذیرش دانشجو در دوره کارشناسی رشته های زبان و ادبیات فارسی، علوم قرآن و حدیث، ریاضیات و کاربردها، مهندسی صنایع، مهندسی کامپیوتر ـ نرم افزار و حسابداری در آن دانشگاه موافقت کرد.

شورای گسترش آموزش عالی ضمن موافقت قطعی با ایجاد پردیس دانشگاهی دانشگاه الزهرا (س) در شهر جدید هشتگرد، با یک بار پذیرش دانشجو در دوره کارشناسی رشته های، مهندسی کامپیوتر ـ نرم افزار، مهندسی صنایع با ظرفیت هر رشته 25 نفر دانشجو برای نیمسال دوم (بهمن ماه) سال تحصیلی 92ـ91 موافقت به عمل آورد.

موافقت قطعی شورا با ایجاد پردیس دانشگاهی دانشگاه لرستان در شهر خرم آباد، ادغام شعبه دانشگاه صنعتی امیرکبیر در گرمسار با دانشگاه گرمسار تحت پوشش دانشگاه صنعتی امیرکبیر و موافقت با پذیرش دانشجوی دختر در دانشگاه کاشان خارج از سایت اصلی از دیگر مصوبات شورای گسترش آموزش عالی است.

کلمات کلیدی: دانشگاه الزهرا، دانشگاه دخترانه، تفکیک جنسیتی دانشگاهها، تک جنسیتی کردن دانشگاهها، ادغام دانشگاه امیرکبیر، ایجاد 8 مرکز دانشگاهی جدید

آمار بازدید: 834 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image