ارتباط مستقیم با 30713 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
تدریس خصوصی استاد شاسواری
IELTS-TUTOR
تدریس ریاضی رجبی
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
تدریس خصوصی بهمن آبادی
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
آموزشگاه راه ذکریا
beikmohammadlou
تدریس آیلتس بهرامی
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
آموزشگاه
ایران مدرس اخبار سایر اخبار ترویج امتحانات بدون کاغذ در دستور کار پیام‌نور آذربایجان غربی (31 اردیبهشت 92)

ترویج امتحانات بدون کاغذ در دستور کار پیام‌نور آذربایجان غربی (31 اردیبهشت 92)

رییس دانشگاه پیام‌نور آذربایجان غربی، گفت: 50 هزار دانشجو در دانشگاه‌های پیام‌نور استان مشغول تحصیل هستند.




به گزارش خبرنگار دانشگاهی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) منطقه آذربایجان غربی، علی ظهری در نشست خبری با اشاره به تحصیل 50 هزار دانشجو در دانشگاه‌های پیام‌نور استان آذربایجان غربی، گفت: از این تعداد 45 هزار نفر دانشجوی فعال هستند و 5000 نفر دیگر جز دانشجویانی هستند که به دلایل مختلف از جمله فارغ‌التحصیل شدن یا مرخصی در این ترم ثبت‌نام نکرده‌اند.



وی افزود: این دانشجویان در بیش از 100 رشته در دانشگاه‌های استان مشغول تحصیل هستند که در این بین دانشگاه پیام‌نور مرکز ارومیه با 115 رشته تحصیلی بیشترین ظرفیت را دارا است.



ظهری تعداد اعضای هیات علمی دانشگاه‌های پیام‌نور استان را 180 نفر اعلام کرد و ادامه داد: از این تعداد دو نفر دانشیار، 50 نفر استادیار و مابقی مربی هستند.



رییس دانشگاه پیام‌نور آذربایجان غربی خاطرنشان کرد: طبق برنامه‌ریزی‌های انجام شده از این پس اخبار دانشگاه پیام‌نور به زبان ترکی آذری در سایت دانشگاه نیوز ترجمه و منتشر می‌شود.



وی با اشاره به پذیرش نخبگان توسط دانشگاه پیام‌نور به ظرفیت‌های بالای این دانشگاه اشاره کرد و گفت: سیستم آموزشی دانشگاه پیام‌نور انعطاف‌پذیری بسیار بالایی دارد به طوری که این دانشگاه دومین دانشگاه کشور در زمینه فناوری اطلاعات است که نشان دهنده زیر ساخت‌های الکترونیکی بسیار خوب دانشگاه است.



ظهری افزود: سال گذشته در فراخوان مرحله اول 400 کتاب توسط اعضای هیات علمی تالیف شد که قرار است در مرحله ی دوم این فراخوان در سال جاری این تعداد به 1000 کتاب برسد.



وی با بیان اینکه تصمیم ما این است که امتحانات بدون کاغذ را در دانشگاه‌ها افزایش دهیم، ادامه داد: این امتحانات ترم گذشته در سه مرکز به صورت آزمایشی برگزار شد که این ترم قرار است در مرکز ارومیه هم در بعضی رشته‌ها اجرا شود و برای دانشجویان کارشناسی ارشد نیز امکان تعیین محل آزمون قبل از امتحان فراهم شده است.



رییس دانشگاه پیام‌نور آذربایجان غربی با بیان اینکه میانگین فضای آموزشی در سال‌های اخیر در دانشگاه‌های پیام‌نور به دو مترمربع رسیده که میانگین کشوری این آمار یک مترمربع است، تصریح کرد: قرار است چهار هکتار زمین برای افزایش فضای آموزشی در اختیار دانشگاه قرار بگیرد که درصدد افزایش این فضا هستیم.

کلمات کلیدی: امتحانات بدون کاغذ، امتحانات پایان ترم، پیام‌نور آذربایجان غربی، پیام‌نور، آذربایجان غربی، امتحانات پیام نور

آمار بازدید: 368 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image