ارتباط مستقیم با 30726 استاد
مشاهده لیست مدرسین
مشاهده ویدیوی مدرسین
تدریس خصوصی استاد شاسواری
IELTS-TUTOR
باباخانی تدریس فیزیک کنکور
تدریس خصوصی دکتر سرپرست
تدریس ریاضی و فیزیک شاسواری
تدریس خصوصی بهمن آبادی
beikmohammadlou
آموزشگاه
تدریس آیلتس بهرامی
تدریس خصوصی زبان انگلیسی خانم وکیلی
آموزشگاه راه ذکریا
تدریس ریاضی رجبی
ایران مدرس اخبار سایر اخبار استخدام در شرکت سرمایه‌گذاری صنایع شیمیایی ایران در اصفهان (31 اردیبهشت 92)

استخدام در شرکت سرمایه‌گذاری صنایع شیمیایی ایران در اصفهان (31 اردیبهشت 92)

شرکت سرمایه‌گذاری صنایع شیمیایی ایران (سهامی عام) در نظر دارد جهت تأمین منابع انسانی مورد نیاز خود تعدادی از آقایان واجد شرایط به صورت قراردادی دعوت به همکاری کند.






به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) شرکت سرمایه‌گذاری صنایع شیمیایی ایران (سهامی عام) واقع در اصفهان در نظر دارد جهت تأمین منابع انسانی مورد نیاز خود تعدادی از آقایان واجد شرایط پس از برگزاری آزمون کتبی، مصاحبه تخصصی، بررسی صلاحیت عمومی و انجام معاینات پزشکی طب صنعتی از مقاطع کاردانی تا کارشناسی ،به صورت قراردادی دعوت به همکاری کند.





***شرایط:



1- مدارک تحصیلی متقاضیان بایستی حداکثر تا تاریخ 31 خردادماه 1392 به طور قطعی صادر شده و مدارک صادره حاوی رشته و گرایش تحصیلی، معدل و تاریخ قطعی فراغت از تحصیل و مشخصات خود داوطلب باشد. بدیهی است به گواهی‌های فراغت از تحصیل صادره برای حوزه نظام وظیفه و یا فاقد معدل و یا عدم صدور قطعی و یا صدور مشروط ترتیب اثر داده نخواهد شد و در صورت ثبت‌نام در مرحله بعدی از لیست متقاضیان حذف خواهند شد.





2- متقاضیانی که صدور قطعی مدرک تحصیلی و یا کارت پایان خدمت نظام و یا معافیت دائم آنان بعد از تاریخ مذکور باشد مجاز به ثبت‌نام نیستند.



واجدان شرایط می‌توانند از تاریخ 30 اردیبهشت 92 تا تاریخ 8 خرداد 92 با مراجعه به سایتهای اینترنتی www.iciiclab.com یا www.iciicazmoon.ir نسبت به تکمیل فرم درخواست ثبت‌نام و شرکت در آزمون استخدامی اقدام و کد رهگیری دریافت کنند.



متقاضیان واجد شرایطی که اقدام به ثبت‌نام و دریافت کد رهگیری کرده‌اندباید از تاریخ 10 تیر 92 تا تاریخ 12تیر 92 با مراجعه به سایتهای مذکور و با درج کد رهگیری اقدام به چاپ و دریافت کارت ورود به جلسه آزمون کتبی کنند.





3- تاریخ برگزاری آزمون ورودی روز جمعه 14تیر 92 است و در صورت ایجاد تغییر در این تاریخ مراتب از طریق سایتهای اعلام شده اطلاع رسانی خواهد شد.





محل برگزاری آزمون دانشگاه اصفهان است.

کلمات کلیدی: استخدام، استخدام جدید، استخدام خرداد 92، استخدامی جدید، آگهی استخدام، اصفهان، استخدام اصفهان، استخدام جدید اصفهان، استخدامی اصفهان

آمار بازدید: 708 بار
ثبت نظر درباره مقاله
Security Image